OLDTIMERI U GRADU OKTANA

STARI AUTOMOBILI ZA NOVE UTRKE: Rujanski susret oktana u štihu starodobnih vozila

| Autor: Gordana ČALIĆ ŠVERKO

Rally se boduje za prvenstvo HAVAP - a, koji je od početka ove godine punopravni član FIVE, svjetske organizacije vlasnika starodobnih vozila s više od 1,5 milijuna članova

Auto utrka "Buzetski dani" - europsko prvenstvo u brdskim utrkama netom je završena no miris oktana i dalje se širi buzetskom kotlinom koja je u nedjelju ugostila i drugo izdanje Županijskog oldtimer rallya Buzet.

Rally starodobnih vozila održan je na relaciji Buzet, Sovinjak, Sv. Donat, Kašćerga, Trviž, Karojba, Livade, Kozari i okupio je vlasnike 34 automobila i dvanaest motocikla iz Hrvatske, Slovenije i Italije, iz dva istarska kluba, OTK Histria Pula i OTK Eppur si muove Umag, dva riječka, OTK Rijeka i Auto Klub Rijeka, opatijskog Liburnija Classic Cluba i dva slovenska, Adria Classic iz Kopra i iz Ilirske Bistrice.

Tri kategorije automobila i tri motocikla

Sudionici natjecanja u prijepodnevnim satima okupili su se u starogradskoj jezgri Buzeta, pa su mnogi iskoristili priliku da pogledaju izložbu vozila pravih vremešnih ljepotana. Vozilo se u tri kategorije automobila i tri motocikla. Pažnju je pobudio nastup najstarijeg automobila Kupmobile iz 1920. godine i najstarijeg motocikla Moto Guzzia iz 1938. godine.

Na cilju u Kozarima (Gordana ČALIĆ ŠVERKO)

Dva ispita spretnosti odvijala su se na parkiralištu Mašimova škuja, najprije su vještine pokazali vozači automobila, a potom vozači motocikala. Zahtjevna rally trasa bila je dugačka 75 kilometara, a sva su vozila neovisno o godištu proizvodnje uspješno stigla na cilj u Kozare. Nagrade je prvoplasiranima po kategorijama u konobi Volte uručio gradonačelnik Siniša Žulić.

U kategoriji automobila proizvedenih do 1960. godine prvoplasirani je Simon Rollih iz Ilirske Bistrice, drugi je Auguštin Zver iz Adria Classic Koper, a treći Giordano Visintin - OTK Eppur si muove Umag. U kategoriji automobila proizvedenih od 1961. do 1970. godine, prvi je Guido Botteri - OTK Histria Pula, drugi Davide Glavina- OTK Eppur si muove Umag, a treći Zlatko Kasumović - OTK Histria Pula. U kategoriji automobila proizvedenih od 1971. do 1988. godine prvi je Dražen Fantinić - OTK Eppur si muove Umag, drugi Andrej Benčić Legović - OTK Histria Pula, a treći Dario Mošnja - OTK Histria Pula.

Najbolje plasiran klub OTK Histria Pula

U kategoriji motocikla proizvedenih do 1945. godine prvoplasirani je Damir Jelovica - OTK Rijeka, a u kategoriji motocikla proizvedenih od 1961. do 1970. godine prvi je Ivan Rabar, drugi Božo Simović, a treći Boris Jurevini, svi iz OTK Histria Pula. Kod motocikla proizvedenih od 1971. do 1988. godine, prvi je Marin Mikolj - OTK Eppur si muove Umag, drugi Marko Cindrić - OTK Histria Pula, treći njegov klupski kolega Tulio Tedesco.

Vještine pokazali i vozači motocikla (Gordana ČALIĆ ŠVERKO)

Najbolje se plasirao klub OTK Histria Pula koji je zasjeo na prvo mjesto, na drugom je mjestu OTK Eppur si muove Umag, a na trećem Adria Classic Koper. Posebna nagrada za najuspješniju vozačicu uručena je 20- godišnjoj Marini Banović koja se natjecala s nedavno obnovljenim vozilom Fiat 500 L iz 1968. godine.

Drugo izdanje Županijskog oldtimer rallya održalo pod pokroviteljstvom Grada Buzeta i Županijskog oldtimer saveza Istre. Suci i mjeritelji vremena bili su članovi Županijskog oldtimer saveza Istre. Rally je, kaže Ivan Rabar, dopredsjednik Županijskog oldtimer saveza Istre, protekao bez većih problema, a organizator susreta je bio Istarski oldtimerski auto - moto klub iz Pule. Rally se boduje za prvenstvo "HAVAP - a", koji je od početka ove godine punopravni član FIVE, svjetske organizacije vlasnika starodobnih vozila sa preko 1,5 milijuna članova.

Povezane vijesti


Podijeli: Facebook Twiter