Rally se boduje za prvenstvo HAVAP - a, koji je od početka ove godine punopravni član FIVE, svjetske organizacije vlasnika starodobnih vozila s više od 1,5 milijuna članova
Auto utrka "Buzetski dani" - europsko prvenstvo u brdskim utrkama netom je završena no miris oktana i dalje se širi buzetskom kotlinom koja je u nedjelju ugostila i drugo izdanje Županijskog oldtimer rallya Buzet.
Rally starodobnih vozila održan je na relaciji Buzet, Sovinjak, Sv. Donat, Kašćerga, Trviž, Karojba, Livade, Kozari i okupio je vlasnike 34 automobila i dvanaest motocikla iz Hrvatske, Slovenije i Italije, iz dva istarska kluba, OTK Histria Pula i OTK Eppur si muove Umag, dva riječka, OTK Rijeka i Auto Klub Rijeka, opatijskog Liburnija Classic Cluba i dva slovenska, Adria Classic iz Kopra i iz Ilirske Bistrice.
Tri kategorije automobila i tri motocikla
Sudionici natjecanja u prijepodnevnim satima okupili su se u starogradskoj jezgri Buzeta, pa su mnogi iskoristili priliku da pogledaju izložbu vozila pravih vremešnih ljepotana. Vozilo se u tri kategorije automobila i tri motocikla. Pažnju je pobudio nastup najstarijeg automobila Kupmobile iz 1920. godine i najstarijeg motocikla Moto Guzzia iz 1938. godine.
Dva ispita spretnosti odvijala su se na parkiralištu Mašimova škuja, najprije su vještine pokazali vozači automobila, a potom vozači motocikala. Zahtjevna rally trasa bila je dugačka 75 kilometara, a sva su vozila neovisno o godištu proizvodnje uspješno stigla na cilj u Kozare. Nagrade je prvoplasiranima po kategorijama u konobi Volte uručio gradonačelnik Siniša Žulić.
U kategoriji automobila proizvedenih do 1960. godine prvoplasirani je Simon Rollih iz Ilirske Bistrice, drugi je Auguštin Zver iz Adria Classic Koper, a treći Giordano Visintin - OTK Eppur si muove Umag. U kategoriji automobila proizvedenih od 1961. do 1970. godine, prvi je Guido Botteri - OTK Histria Pula, drugi Davide Glavina- OTK Eppur si muove Umag, a treći Zlatko Kasumović - OTK Histria Pula. U kategoriji automobila proizvedenih od 1971. do 1988. godine prvi je Dražen Fantinić - OTK Eppur si muove Umag, drugi Andrej Benčić Legović - OTK Histria Pula, a treći Dario Mošnja - OTK Histria Pula.
Najbolje plasiran klub OTK Histria Pula
U kategoriji motocikla proizvedenih do 1945. godine prvoplasirani je Damir Jelovica - OTK Rijeka, a u kategoriji motocikla proizvedenih od 1961. do 1970. godine prvi je Ivan Rabar, drugi Božo Simović, a treći Boris Jurevini, svi iz OTK Histria Pula. Kod motocikla proizvedenih od 1971. do 1988. godine, prvi je Marin Mikolj - OTK Eppur si muove Umag, drugi Marko Cindrić - OTK Histria Pula, treći njegov klupski kolega Tulio Tedesco.
Najbolje se plasirao klub OTK Histria Pula koji je zasjeo na prvo mjesto, na drugom je mjestu OTK Eppur si muove Umag, a na trećem Adria Classic Koper. Posebna nagrada za najuspješniju vozačicu uručena je 20- godišnjoj Marini Banović koja se natjecala s nedavno obnovljenim vozilom Fiat 500 L iz 1968. godine.
Drugo izdanje Županijskog oldtimer rallya održalo pod pokroviteljstvom Grada Buzeta i Županijskog oldtimer saveza Istre. Suci i mjeritelji vremena bili su članovi Županijskog oldtimer saveza Istre. Rally je, kaže Ivan Rabar, dopredsjednik Županijskog oldtimer saveza Istre, protekao bez većih problema, a organizator susreta je bio Istarski oldtimerski auto - moto klub iz Pule. Rally se boduje za prvenstvo "HAVAP - a", koji je od početka ove godine punopravni član FIVE, svjetske organizacije vlasnika starodobnih vozila sa preko 1,5 milijuna članova.