Njegova se uloga u povijesti automobilskog dizajna nije u tolikoj mjeri zasnivala na vlastitim kreacijama, koliko na fantastičnoj moći prepoznavanja i zapošljavanja najtalentiranijih mladih dizajnera na svijetu. Tijekom zlatnog razdoblja tvrtke Bertone, od 50-ih do 70-ih, Franco Scaglione, Giorgetto Giugiaro i Marcelo Gandini utisnuli su neizbrisiv pečat na povijest i razvoj automobilskog dizajna, a sve pod firmom Bertone.
Premda je gazda tvrtke zapravo pri rođenju 1914. kršten Giuseppe, zapravo ga nitko nikada nije nazivao tim imenom, za sve je bio i ostao Nuccio. Napustio je školovanje kako bi se zaposlio u očevoj karoserijskoj radionici, čije je vođenje i preuzeo nakon drugog svjetskog rata.
Ključni je trenutak u razvoju tvrtke bilo predstavljanje megauspješnog Alfa Romea Giulietta Sprint, modela za čiju su proizvodnju otvoreni novi, veliki tvornički pogoni, u kojima su otada sastavljani modeli čije je sklapanje zbog malih serija neisplativo matičnim proizvođačima.
Zahvaljujući Nucciovom vizionarstvu tvrtka koju je osnovao njegov otac nije se ugasila poput Touringa niti pretvorila u oznaku nivoa opreme na Fordovima, kao Ghia, nego i dalje posluje u sektoru kojim se i proslavila, automobilskom dizajnu, zapošljavajući oko tri stotine ljudi.
Nažalost, ne uspijeva nas već odavno iznenaditi niti s čime što bi se moglo mjeriti s legendarnim konceptima 1950-ih i 1960-ih, umjesto toga donedavno se živjelo od izrade kabrioleta za naručitelje poput Volva i Opela. Nedavno se odustalo od tog dijela poslovanja i pogone u Grugliascu preuzeo je, tko bi drugi u Italiji, Fiat.
Nuccio Bertone, jedan od najvećih dizajnera u povijesti, umro je 26. veljače 1997., no ime Bertone i dalje živi, poštovano je i cijenjeno i 24 godine nakon smrti čovjeka koji je bio sinonim za slavnu dizajnersku tvrtku Bertone, koja posluje već 108 godina.