UZ 37. PROMOHOTEL

BOOKING JE BOLJI NEGO REKORDNE 2019., ALI... Rusi i Ukrajinci su 7 posto gostiju Poreča. Svi se nadaju da će rat brzo biti gotov

Naravno da svi u turističkom sektoru dijelimo zabrinutost zbog mogućih posljedica događanja u Ukrajini na predstojeću turističku sezonu, no želimo vjerovati da situacija neće dalje eskalirati i da će se u relativno kratkom roku koliko-toliko smiriti, rekao je direktor TZ Poreč Nenad Velenik

| Autor: Milan PAVLOVIĆ
(Snimio Milivoj Mijošek)

(Snimio Milivoj Mijošek)


"Naravno da svi u turističkom sektoru dijelimo zabrinutost zbog mogućih posljedica događanja u Ukrajini na predstojeću turističku sezonu, no želimo vjerovati da situacija neće dalje eskalirati i da će se u relativno kratkom roku koliko-toliko smiriti. Ako se to dogodi, onda ovi događaji ne bi trebali predstavljati značajniji udarac na naš turizam, kazao nam je jučer na marginama otvorenja sajma Promohotel direktor Turističke zajednice Grada Poreča Nenad Velenik.

Oko šest ili sedam posto porečkih gostiju su Rusi i Ukrajinci, toliko je bilo proteklih godina, a nekad ranije i mnogo više.

- Izostanak gostiju s tih tržišta u ovoj godini vrlo je izvjestan i on će sigurno biti primjetan u predstojećoj sezoni, no mi nismo ovisni o tim tržištima i vjerujem da će se manjak tih gostiju nadoknaditi na ostalim tržištima. To dakle neće biti tako velik problem, ali problema će biti ako bi se sukob nastavio i proširio. Bojim se da bi tada i mi, ali i europski turizam u cjelini, osjetili ozbiljne posljedice ove krize, te bi se problemi vjerojatno prelili i na tržišta Poljske, Mađarske, Češke, Slovačke i ostalih zemalja koje se nalaze u neposrednoj blizini zone sukoba. Sva ta tržišta su nam jako značajna i svi gosti su nam jako dragi, te se iskreno nadam da će se napetosti što prije smiriti i da ćemo na kraju ipak imati jednu mirnu i uspješnu turističku sezonu, rekao je Velenik.

Svjetski trendovi

Promohotel, međunarodni sajam prehrane, pića i opreme za turizam, ove godine ima 37. izdanje koje se održava nakon jednogodišnje stanke zbog korone. Održat će se od 2. do 5. ožujka u dvorani Žatika.

Sajam se organizira pred svaku turističku sezonu te okuplja profesionalce iz turističkog i ugostiteljskog sektora. Ovogodišnji sajam, kako je najavila njegova direktorica Ivana Štiković, okupit će oko 150 izlagača iz Hrvatske, Italije, Slovenije i Njemačke, koji će predstaviti oko 500 najpoznatijih brendova iz HoReCa branše.

- Cilj održavanja sajma je približavanje svjetskih ugostiteljskih i turističkih trendova turističkim djelatnicima, ali i svim ostalim posjetiteljima kako bismo doprinijeli promociji i razvoju Poreča, Istarske županije i Republike Hrvatske. S tim ciljem organizirana je i konferencija PromoForum koja se ove godine bavi aktualnim i jednim od ključnih pitanja u turizmu, a to su ljudski potencijali. Pripremili smo i druge edukativne relevantne sadržaje poput diversifikacije obiteljskog smještaja, dobrih praksi održivih destinacija u vidu podizanja kvalitete i inovacije turističkog proizvoda, predstavljen će biti projekt Turističke zajednice središnje Istre "Live and Work in Central Istria", kao i mnoge druge teme, kazala je Štiković.

Sinonim grada

Ulaz na sajam je besplatan uz obaveznu prijavu na www.promohotel.hr i važeću covid potvrdu, a omogućeno je i besplatno testiranje na ulazu u sajmeni prostor koje financiraju Grad Poreč i gradska Turistička zajednica.

Franko Štiković, Loris Peršurić, Ivana Štiković i Nenad Velenik (Snimio Milivoj Mijošek)

Franko Štiković, Loris Peršurić, Ivana Štiković i Nenad Velenik (Snimio Milivoj Mijošek)

Gradonačelnik Peršurić kazao je da je Promohotel jedan od sinonima grada, te da je kao međunarodni sajam još davno utkao put drugim sajmovima i dokazao da Poreč, čak i u najizazovnijim vremenima, može kvalitetno organizirati velike međunarodne sajmove, sportske i druge manifestacije.

- Promohotel je još jedan dokaz da su čak i u današnje "on line" vrijeme prvi dojam i direktni kontakti oči u oči u poslovnom svijetu itekako bitni, a drago mi je što se sajam širi i na edukativni dio. I ovim putem se zahvaljujem obitelji Štiković te tvrtki Studio 053 što se svake godine trude dovesti svim zainteresiranim turističkim djelatnicima brojne novitete i brendove u naš grad, kazao je Peršurić.

Direktor Velenik dodao je da su u sajmu pronašli dobrog partnera za edukacije iznajmljivača koje su mnogima od njih značajna pomoć da što bolje plasiraju svoje kapacitete na turističkom tržištu. Što se tiče Poreča kao turističke destinacije, pravovremene marketinške akcije rezultirale su velikim interesom i značajnim bookingom koji je već na početku ove godine u rangu ili bolji od onog koji se ostvarivao u turistički najuspješnijim godinama.

- Stoga želim vjerovati da će se situacija u Ukrajini smiriti i s optimizmom gledam u na glavnu turističku sezonu, ali i na predsezonu koju smo lani u potpunosti propustili, te na posezonu koja je i u 2021. godini bila vrlo uspješna. Nakon dugo vremena počele su se najavljivati i velike grupe, informacije o punjenju kapaciteta su vrlo ohrabrujući iz obje porečke turističke firme, tako da zasad sve ide u najboljem smjeru, rekao je Velenik.

Povezane vijesti


Podijeli: Facebook Twiter