inovativno

Goran Kovačić i Neven Mijanović prilagođavaju se širem krugu privatnih iznajmljivača u Istri: Osim za tablet, aplikacija MYVA uskoro i za mobitel

| Autor: Sanja BOSNIĆ

Pripremamo varijantu koja će biti dostupna za mobilne uređaje tako što bi je gost dolaskom u apartman aplicirao na svoj mobilni telefon. Iznajmljivačima korisnicima MYVA-e, osim instaliranja ove usluge, iz tvrtke ćemo omogućiti tehničku potporu, a i mogućnost dodatne zarade kroz proviziju od prodaje određenih usluga putem aplikacije te druge benefite, kažu mladi poduzetnici iz Umaga

Tandem mladih umaških poduzetnika - iznajmljivača u privatnom smještaju iz tvrtke MYVA Umag, Goran Kovačić i Neven Mijanović prošle su godine osmislili i javnosti predstavili inovativan turistički komunikacijski kanal MY VACATION APP (MYVA), tematsku mobilnu aplikaciju koja je trebala unaprijediti razmjenu informacija između privatnih iznajmljivača i gosta. Godinu dana kasnije razgovaramo s njima ne bismo li saznali kako je ova suvremena aplikacija prihvaćena kod iznajmljivača Klastera sjeverozapadne Istre i vlada li interes za novim digitalnim turističkim proizvodima kod nas.

Ukorak s tehnologijom

- Nije jednostavno biti poduzetnik u Hrvatskoj pojavite li se s inovacijama na tržištu, no vjerovanje u ideju i iskustvo iz susjednih tehnološki razvijenijih zemalja potiče nas na ustrajnost, uglas će mladi sugovornici. Vraćamo priču na sam početak i opis proizvoda jer se želimo podsjetiti što je to MYVA i kako se koristi da bismo mogli uopće govoriti o unaprjeđenju proizvoda i njegovim novim mogućnostima korištenja.

- MYVA je osmišljena kao aplikacija koja se koristi putem tableta postavljenog u objektu iznajmljivača i služi turistima da putem središnje tražilice pretraže cjelokupnu ponudu atraktivnih sadržaja u mjestu svog boravka, za sada je to u Istri. Gost kod nekog iznajmljivača tako može putem navedenih uputa i brojnih rubrika preko instalirane MYVA-e dobiti informacije o korištenju sadržaja u objektu, kućnom redu i personaliziranim kontaktima koji se otvaraju u rubrici Your home. Postoje još i dodatne kategorije u ponudi za pristup brojnim informacijama, objašnjava Kovačić.

Podijeljene tematski po rubrikama, to su Nearby - sadržaji i usluge u blizini objekta, Concierge - zamjena posteljine, čišćenje, usluga masaže, privatni kuhar i slično, Shop - prodaja autohtonih i drugih proizvoda s mogućnošću dostave, Bars & Restaurants - restorani, barovi i vinarije prema preporuci MYVA-e, Reviews - pismeni komentari gostiju, recenzije o boravku u objektu, te Where today - destinacije, sportski sadržaji, savjeti o plažama i ostalo.

- Važno je istaknuti da od navedenih kategorija svaki iznajmljivač može odabrati i instalirati one koje smatra potrebnima, dodaje Kovačić te naglašava da ovakvom vrstom proizvoda naši iznajmljivači mogu ići ukorak sa sličnim ponudama na svjetskom turističkom tržištu, odnosno ukorak s potrebama gostiju koji prate rast kvalitete ponude na destinaciji koristeći suvremene komunikacijske kanale.

Štedljivi iznajmljivači

Nakon prošlogodišnjih "porođajnih muka", Kovačić i Mijanović su uvidjeli nedostatke svog proizvoda te se odlučili na određene korekcije, ili bolje rečeno, prilagodbe za hrvatsko turističko tržište.

- Učinili smo jednu malu grešku u startu. Naime, naš je proizvod nastao na temelju osobnih iskustava iz nekih tehnološki naprednijih turističkih destinacija gdje u luksuznijim objektima ili apartmanima gost neizostavno ima na raspolaganju tablet sa sličnom aplikacijom. Tako smo se i mi orijentirali u početku na pružanje slične vrste usluge u luksuznijim objektima u našoj sredini. No, ubrzo smo uvidjeli da se kod nas taj tip tržišta za elitnije goste tek stvara pa smo trenutno u fazi dorade aplikacije za širu primjenu. Ova verzija s tabletom je kod nešto mlađih iznajmljivača, onih koji su znatno podigli kvalitetu smještajne usluge bila zdušno prihvaćena, no nešto stariji iznajmljivači, a takvih je poveći broj, nisu pokazivali interes. Prvo, jer osobe starije životne dobi teško prihvaćaju tehnološke novitete, a drugo, gledaju uštedjeti. Tablet im se činio preskup, a usluga suvišna, objašnjavaju autori te opisuju novu varijantu MYVA proizvoda.

- Da bi aplikacija bila prihvaćenija i zastupljenija, pripremamo varijantu koja će biti dostupna za mobilne uređaje tako što bi je gost dolaskom u odabrani apartman aplicirao na svoj mobilni telefon. Iznajmljivačima korisnicima MYVA-e, osim instaliranja ove usluge, iz tvrtke ćemo omogućiti tehničku potporu, a i mogućnost dodatne zarade kroz proviziju od prodaje određenih usluga putem aplikacije te druge benefite. Ono što bismo osobito istaknuli i što bi iznajmljivači trebali shvatiti je da je donedavno i internetska veza bila neobavezna pri ponudi apartmana, a danas je nezamislivo rentati ga bez toga. Na isti način trebali bi biti korak ispred vremena i zaključiti da će im se korištenjem MYVA-e podići razina pružene usluge, a ostvarit će i znatnu uštedu vremena oko bavljenja gostima, objašnjavaju Kovačić i Mijanović.

Uskoro prezentacija

Iznajmljivačima skepticima koji vole "in live" kontakt s gostima poručuju da im instaliranje aplikacije neće to potisnuti, već će gostu omogućiti brži, pregledniji i kvalitetniji odabir usluga na destinaciji, ono što gosti danas i traže, zaključuju naši sugovornici te najavljuju prezentaciju MYVA-e s referencama prilagođenim širem krugu korisnika na godišnjoj skupštini Udruge iznajmljivača Klastera sjeverozapadne Istre.

Povezane vijesti


Podijeli: Facebook Twiter