Rovinjski Studio za vizualne komunikacije Tumpić/Prenc dobio je još jedno veliko priznanje. Na netom okončanom Weekend Media Festivalu Anselmu Tumpiću i Sari Prenc Opačić dodijeljena je nagrada SoMo Borac za projekt u suradnji s tvrtkom Delta Reality i Općinom Svetvinčenat.
Riječ je, naime, o najprestižnijoj regionalnoj nagradi za digitalne radove o kojoj odlučuje žiri sastavljen od stručnjaka profesionalaca iz najjačih agencija u regiji. Tumpić i Prenc Opačić nagradu su dobili u kategoriji SoMo Tech za najbolju primjenu tehnologije, i to za projekt VR i AR revitalizacije srednjovjekovnog dvorca u Svetvinčentu, odnosno za korištenje tehnologije virtualne i proširene stvarnosti u prezentiranju turističke ponude i kulturne baštine u tom slikovitom istarskom mjestu.
- Studio Tumpić/Prenc osnovan je prije točno dvije godine, tako da je ova nagrada došla relativno brzo te predstavlja svojevrsnu potvrdu uloženog truda i neku vrstu poklona za rođendan. Važno je i da smo priznanje dobili na respektabilnom Weekend Media Festivalu u Rovinju, a mi smo mali studio upravo iz Rovinja, daleko od Zagreba. Nagrada za tehnološke inovacije dokaz je i da se i izvan velikih centara uspijevaju ne samo pratiti, već i postavljati novi trendove, iako smo se za tehnološku realizaciju oslonili na vanjskog suradnika, izjavio je kreativni direktor Anselmo Tumpić, te dodao da im je partner koji je odradio tehnološki dio bila zagrebačka Delta Reality, sve značajniji međunarodni igrač na području proširene i virtualne stvarnosti, među čijim se klijentima nalaze i divovi poput Microsofta, Disneya i Samsunga.
- Dodatni je uspjeh u činjenici da u finale izbora ulaze samo tri projekta. Uz nas, to su bili Vipnet sa svojom navijačkom aplikacijom, te slovenski Lidl s projektom baziranim na strojnom učenju. U pitanju je dakle veliki uspjeh, tim više jer se proračun Svetvičenta nikako ne može mjeriti s budžetima Lidla i Vipa, rekla je direktorica za odnose s klijentima rovinjskog Studia Sara Prenc Opačić. Napomenula je da je s Općinom Svetvičenat bilo iznimno zahvalno surađivati, jer je vrlo otvorena za originalne i inovativne projekte, koji će joj zasigurno osigurati nove i brojnije goste i posjetitelje.
Podsjetimo, nagrađena inovativna tehnologija primijenjena je u nedavno otvorenom svetvičentskom Centru za posjetitelje "Kuća vještice Mare", koji je također opremio Studio Tumpić/Prenc, te u šetnji mjestom do kaštela Morosini- Grimani. U Kući vještice Mare dobrodošlicu posjetiteljima upućuje upravo sama vještica oživljena uz pomoć 3D mappinga, a dana je i mogućnost gađanja lukom i strijelom uz pomoć virtualnih naočala.
Slijedi i šetnja Svetvičentom, kojom se posjetitelj, uz pomoć naočala za proširenu stvarnost, "upoznaje" s mjesnim znamenitostima, "susreće" s virtualnim srednjevjekovnim likovima i prikuplja opremu nepoznatog konjanika, lika iz davne svetvičentske legende. (N. ORLOVIĆ RADIĆ)