Sudionici konferencije
Studenti Fakulteta ekonomije i turizma "Dr. Mijo Mirković" iz Pule organiziraju besplatnu online konferenciju Marketalks s temom "Novo vrijeme, novi marketing" namijenjenu poduzetnicima, bivšim i sadašnjim studentima, učenicima te svim ostalim zainteresiranima za svijet marketinga.
Konferencija će se odvijati virtualno 5. ožujka s početkom u 14 sati.
Na konferenciji će sudjelovati 9 vrhunskih stručnjaka s domaćeg i međunarodnog tržišta: Miroslav Varga (Escape), Ilija Brajković (Kontra), Jan de Jong (Digital Nomad Association Croatia), Dubravko Blaće (Infobip), Gorana Sandrić (Coca-Cola Hellenic Bottling Company), Kristijan Gregorić (Valicon), Tatjana Kaštelan (HRT Radio Pula), Saša Tenodi (Podcast "Surove Strasti") i Miško Maculić Tomičić (Markething), koji će tijekom predavanja podijeliti svoje znanje i iskustvo te govoriti o brojnim temama. Neke od njih su sadržajni marketing, marketinška tehnologija, digitalni nomadi, organizacija marketing odjela u Infobipu, inovacije u marketingu i budućnosti medija.
Više informacija može se pratiti na društvenoj mreži Facebook te na službenoj stranici Fakulteta ekonomije i turizma "Dr Mijo Mirković".