POPUT KAMELEONA

Odjeća i modni dodaci koji mijenjaju boju na suncu: TEHNOLOGIJA NASA-e, američki modni brand za svoj proboj na europsko tržište ODABRAO PULU

| Autor: Borka PETROVIĆ

Za sve one koji žele biti dio ove svjetske priče otvoren je i natječaj. Sve do 16. lipnja mogu poslati svoju originalnu fotografiju Arene, a najljepša će biti odabrana za printanje na novim Del Sol majicama, uz isticanje imena autora. Bitno je da su fotografije pune vedrih i veselih boja

 
 
 

 

Američki modni brand Del Sol svoju prvu službenu trgovinu u Europi otvorit će kroz mjesec dana upravo u našem gradu - u Puli. Od Sare Rukavine, distributorice branda, koja je zaslužna za njihov dolazak, doznajemo da se trenutno pregovara oko nekoliko poslovnih prostora, a da se trgovina neće nalaziti u nekom od trgovačkih centara, već u samom centru grada, vjerojatno oko Arene. U igri su, doznajemo, poslovni prostori od oko stotinjak kvadrata. Iako se brand prije nekoga vremena okušao u Francuskoj, ta avantura, doznajemo, nije dobro prošla.

Svjetska promocija

- Poznati američki brand, koji nudi odjeću te modne i sportske dodatke koji su specifični po tome što mijenjanju svoju boju na suncu, za svoj proboj na europsko tržište odabrao je upravo Pulu. Već mjesecima traju pregovori i nadam se da će Puljani te brojni gosti ovoga grada dobiti priliku upoznati njihove proizvode, kazala nam je u jučerašnjem razgovoru Rukavina, dodajući da će u ponudi biti muške i ženske majice, torbe, ali i naočale te lakovi za nokte koji mijenjaju boju ovisno o tome nose li se u hladu ili na suncu. Ukoliko se stvari poslože, brand bi se mogao, nakon Pule, proširiti i na Dubrovnik.

Za sve one koji žele biti dio ove svjetske priče otvoren je i natječaj. Sve do 16. lipnja mogu poslati svoju originalnu fotografiju Arene, a najljepša će biti odabrana za printanje na novim Del Sol majicama koje mijenjaju boju, uz isticanje imena autora. Bitno je da su fotografije pune vedrih i veselih boja. Na taj će način prva europska majica ovog branda promovirati Pulu, ali i Hrvatsku, po cijelom svijetu, u više od 200 trgovina diljem Sjeverne Amerike, Meksika te Afrike. Više o natječaju može se doznati na poveznici www.delsol.hr/arena.

UV indeks

Proizvodi ove tvrtke mijenjaju boju pomoću inovativne tehnologije zvane Spectachrome, originalno razvijene za potrebe NASA-e i svemirskog programa. U tkaninu je, naime, ugrađen senzor i organski kristali koji reagiraju na ultraljubičasto zračenje te, ovisno o intenzitetu sunca, mijenjaju boju u samo nekoliko sekundi. Tvrtka garantira da ovaj kameleon efekt, koji uključuje više od 300 različitih boja, traje zauvijek, a nošenje i pranje ne smetaju niti umanjuju efekt promjena boja.

Zanimljivo je da one boje, koje nisu vidljive našem ljudskom oku zapravo vide šišmiši. Također, pojedine boje pojavljuju se samo kada je UV indeks izrazito visok, pa tada moramo pripaziti i skloniti se na vrijeme sa sunca.

Povezane vijesti


Podijeli: Facebook Twiter