Iako je do jučer dionica Labinske ulice, iznad pruge u Industrijskoj zoni, trebala biti gotova, prometnica asfaltirana, a "ležeći policajci" postavljeni na dva mjesta uz znakove ograničenja brzine kretanja vozila na 30 kilometara na sat, to se ipak nije dogodilo. Kašnjenje radova zapravo nikoga od naših sugovornika i ne čudi previše, ali ono što ih muči je ipak krajnji rezultat.
Pola milijuna kuna
Kao što smo pisali, ta je dionica zatvorena od utorka 18. rujna na 15-ak dana, točnije do 29. rujna. Razlozi za tu intervenciju na koju se odlučio Grad Pula, bili su višestruki. Naime, tamošnjih je stotinjak žitelja godinama mučila prašnjava cesta po kojoj su jurili kamioni i iz obližnje betonare i iz kamenoloma, potom prenakrcani kamioni s kojih su, i uslijed vibracija, ispadali kameni komadi, a zbog čega ih je bilo strah puštati djecu da idu sama u školu…. A problemi su se iz dana u dan intenzivirali.
Stoga je Grad odlučio da se mještanima Labinske ulice osiguraju kvalitetniji uvjeti življenja, a koji su narušeni "zbog teškog tereta koji prolazi kroz tu ulicu te u većoj mjeri praši". Grad Pula je, ističu nadalje, uložio velike napore da iznađe rješenje kojim će se to pitanje kvalitetno riješiti, a koje je prihvaćeno od svih uključenih aktera - mještana, Hrvatskih željeznica i MUP-a. Predmetno rješenje, tako, obuhvaća zamjenu kolničke konstrukcije u dijelu Labinske ulice, od željezničke pruge, odnosno sjeverno od željezničko-cestovnog prilaza Šijana prema kamenolomu i odlagalištu građevinskog materijala Vidrian. Dužina zahvata iznosi oko 300 metara i širine je šest metara.
Stari asfalt je isfrezan, a jučer je trebao biti postavljen novi. No, kako saznajemo, taj dio posla prebačen je na početak idućeg tjedna te će tako ovi radovi zagaziti u listopad. Nadalje, na dijelu prometnice ugrađena je linijska rešetka za oborinsku odvodnju, a da bi se smanjila brzina kretanja kamiona, postavljene su i dvije umjetne armirano-betonske izbočine (odnosno ležeći policajci) u visini od oko pet centimetara, uz popratnu prometnu signalizaciju ograničenja brzine kretanja vozila od 30 kilometara na sat. Radove izvodi Cesta d.o.o., a vrijednost investicije iznosi oko 450 tisuća kuna bez PDV-a. (Sandra ZRINIĆ TERLEVIĆ, Snimio Milivoj MIJOŠEK)