(Snimio Roberto Rauch)
Jučer smo pisali o konačnom povratku sardele na pulsku tržnicu, da bi danas ovdje naišli na pravu euforiju: premda je ove omiljene plave ribe bilo na više mjesta, sav je narod pohrlio do "Mramorke" odmah do unutrašnjeg ulaza, zbog čega se red u nekim trenucima odužio sve do mesnica. Odlučili smo provjeriti ima li Mramorka neke posebnije sardele, bolji marketing ili tek svjedočimo fenomenu "društvenog dokaza", tendenciju potrošača da slijedi primjer većine.
(Snimio Roberto Rauch)
"Nisu naše sardele posebne, nego ih dva mjeseca nije bilo, kratko i jasno" rezolutno su nam kazali zaposlenice Mramorke dok su plivale u poslu. "A ovo su sve neke naše mušterije, već smo dugo tu pa su navikli na nas" dodale su.
(Snimio Roberto Rauch)
Zanimljiva je i činjenica da je lovostaj ukinut još u subotu: iako je bura preko vikenda spriječila izlazak ribarica, jučer je na tržnici sardele bilo, ali ne i gužve. Ponešto o tome upitali smo i ljude koji su čekali u redu. Katerina Šram gužvu je također objasnila činjenicom da su se ljudi zaželjeli sardela nakon dugog lovostaja. Danas je, dodala je, prvi put došla kupiti ih, a najradije ih prži. Zahvalili smo joj na izjavi i iskoristili priliku poručiti da pozdravi svoju lijepu kćer. Sardele najradije friga i Aldo Roce, koji kaže da sardele ne kupuje na drugim štandovima jer preferira ove od Mramorke, gdje ih kupuje zadnjih 5 godina. Za čišćenje je, kaže, zadužen on, a za friganje supruga. Podjela poslova za skladan brak.
(Snimio Roberto Rauch)
Promislivši još malo o tome zašto drugi štandovi zjape prazni, ipak uočavamo jednu razliku: na štandu Mramorke je, naime, u vrijeme naše posjete bila dostupna velika količina sardela, ali druge ribe nije bilo. Bit će da je do toga.