ISTARSKA RAZVOJNA AGENCIJA - IDA

Besplatna on line radionica OSNOVE PODUZETNIŠTVA I ZAKONODAVNI OKVIR

| Autor: Glas Istre
Ilustracija (Pixabay)

Ilustracija (Pixabay)


Istarska razvojna agencija – IDA d.o.o. u sklopu projekta 'Usluge Poticanja konkurentnoSti MAlog i sRednjeg poduzeTništva - UP SMART', organizira na on line radionicu na temu "Osnove poduzetništva i zakonodavni okvir" koja će biti dostupna na Facebook stranici Istarske razvojne agencije – IDA d.o.o. / (događaj) u utorak, 24. studenoga od 10 sati do 13 sati.

Što je sve potrebno za pokretanje poduzetničkog pothvata?

Mnogi će pomisliti da je odgovor na ovo pitanje novac, drugima će na pamet pasti ideja. No, niti jedni niti drugi nisu u pravu. Za pokretanje poslovnog pothvata potrebno nam je više od ideje i mnogo više od novca.

Sadržaj radionice 'Osnove poduzetništva i zakonodavni okvir':

  • definicija poduzetnika
  • pokretanje vlastitog poslovanja – ideja, odluka, plan poslovanja, resursi, prilika
  • poslovni subjekti kroz koje se može poslovati – obrt (vezani, slobodni, samostalna zanimanja), d.o.o., j.d.o.o., kriteriji odabira poslovnog modela te specifičnosti poslovanja svakog posebnog subjekta
  • način oporezivanja i obveze prema državi
  • koraci otvaranja obrta/firme
  • provjera tehničkih uvjeta koji se moraju zadovoljiti
  • obvezne prijave početka rada – porezna, mirovinsko, zdravstvo
  • obvezne prijave – usluge pružene poslovnim subjektima u EU (PDV ID broj), uvoz (EROI broj) i sl.
  • zakon o trgovačkim društvima, porezu na dohodak, dobit, obveznim odnosima, zaštiti potrošača, PDV-u, doprinosima, GDPR, opći porezni zakon, zakon o platnom prometu
  • plan poslovanja – mogućnosti zaštite u poslovanju, naplata, rokovi i sl.
  • poslovni prostor / ured / skladište – tehnički preduvjeti za rad
  • zapošljavanje radnika – obveze kolektivnih ugovora i sl.
  • obvezna dokumentacija i rokovi predaje
  • odgovornost obrtnika, vlasnika u poduzeću, direktora i ovlaštene osobe

Cilj radionice je poduzetnicima i poduzetnicima početnicima pomoći prilikom poduzetničkog pothvata na način da ih se informira oko osnova poduzetničkog pothvata i zakonodavnog okvira koji prati navedeni proces.

Radionicu će voditi Igor Schnieder koji je svoju poslovnu karijeru započeo 1999. godine zapošljavanjem u Uljanik brodogradilištu u Odjelu nabave gdje je proveo 5 godina. Zatim je svoju karijeru nastavio u privatnom poduzeću kao voditelj Prodajnog centra, baveći se veleprodajom, maloprodajom i izvoznim aktivnostima posebice u SAD. Istovremeno je pokrenuo i svoje vlastito poduzeće Dorea plus d.o.o., koja se već više od 14 godina bavi knjigovodstvenim i poslovnim uslugama.

Od 2016. godine radi u Infobipu, a zadnjih godinu dana kao direktor Financijskih operacija koje uključuju nabavu, naplatu, kreditnu analizu, koordinacija vanjskih ureda i sl.

Radionica je besplatna i dostupna svim zainteresiranim malim i srednjim poduzetnicima i ostalim polaznicima.

Radi projektnih obveza potrebno je izvršiti prijavu na poveznici.

Povezane vijesti


Podijeli: Facebook Twiter