IDA: PRIJAVE U TIJEKU

SPREMNI NA NOVO NORMALNO: Besplatna on line radionica namijenjena poduzetnicima

| Autor: Glas Istre
Ilustracija (Pixabay)

Ilustracija (Pixabay)


Istarska razvojna agencija – IDA d.o.o. u sklopu projekta "Usluge Poticanja konkurentnoSti MAlog i sRednjeg poduzeTništva - UP SMART", poziva na on line radionicu na temu "SPREMNI NA NOVO NORMALNO: Istraživanja, savjeti i besplatni alati za lakšu prilagodbu sadašnjim trendovima digitalizacije" koja će biti dostupna na Facebook stranici Istarske razvojne agencije – IDA d.o.o. / (događaj) u srijedu 4. studenoga 2020. godine u trajanju od 10 do 13 sati.

Mnoge tvrtke suočene su s promjenama u potražnji, mogućnostima i kanalima ponude proizvoda i usluga, promjenama u lancima dobave i distribucije.

Intuitivna povezanost s ciljanim skupinama, koja se uglavnom temeljila na izoliranim dodirima s brendom u komercijalnom dijelu kupovnog lijevka, izgubila se: korisnici su promijenili način traženja i odabira brendova.

Tradicionalni okidači za donošenje kupovne odluke, "kvaliteta proizvoda" i "odličan omjer uloženo-dobiveno", izjednačeni su po važnosti s dubinskim motivacijama za donošenje kupovne odluke, privrženost brendu i odabir brenda.

Te dubinske motivacije su "brend mi pomaže riješiti problem", "brend mi olakšava ostvariti želje", "brend me razumije", a statistike istraživanja govore da su postale jednako važne, pa čak i važnije za donošenje odluke o kupovini i odabir brenda.

Tvrtke koje su se na vrijeme prilagodile promjeni u načinu kako korisnici pretražuju ponudu i očekuju da im se proizvod ili usluga pruže, kao npr. otvaranje web-shopa ili mogućnost testiranja proizvoda online - pokazale su se odličnim odlukama za dugoročnu održivost. Sve opisano događa se potaknuto svjetskom pandemijskom krizom.

Na online radionici obradit će se sljedeće teme:

  • Razvoj digitalnih trendova potaknut ograničavanjem kretanja
  • Utjecaj promjena u kanalima ponude, lancima dobave i distribucije
  • Kako je korona-kriza utjecala na ponašanje potrošača na internetu
  • Obnovljena važnost personalizacije u marketinškoj komunikaciji
  • Besplatni digitalni alati i edukativni izvori za pomoć u digitalizaciji (Market Finder, platforma Google for Smallbusiness, Grow my store, Google Surveys, Google Trends, itd.)

Edukaciju će voditi Darko Perković, stručnjak na području digitalnog marketinga s više godina iskustva predavanja na Otvorenom učilištu Algebra u Zagrebu. Uz predavanja na Algebri, Darko predaje i za Google Hrvatska te je član tima edukatora u sklopu globalnog Googleovog projekta pod nazivom "Digitalna garaža".

Osim što je predavač, Darko Perković vlasnik je digitalne agencije Targetad koja se bavi digitalnim marketingom i SEO optimizacijom.

Uža specijalnost agencije su Google Ads i SEO optimizacija, a svojim klijentima redovito pruža i usluge oglašavanja na društvenim mrežama, pisanja SEO optimiziranih tekstova, web-analitike i izrade web-sjedišta uz marketinško planiranje web-a.

Radionica je besplatna i dostupna svim zainteresiranim malim i srednjim poduzetnicima i ostalim polaznicima. Zainteresirani sudionici trebaju se prijaviti na poveznici.  

Povezane vijesti


Podijeli: Facebook Twiter