aktualni podaci 

Za 384 mjesta u Studentskom domu Pula stiglo 540 prijava. Doznajemo kada će biti objava rezultata

| Autor: Jelena Milović / Glas Istre
(Foto: SC Pula)

(Foto: SC Pula)


Dobiti mjesto u studentskom domu, neovisno o gradu u kojem se studira, jedan je od ključnih i vitalno važnih momenata u životu novopečenog studenta i njegove obitelji. Čini se da je interesa uvijek više nego raspoloživih mjesta, a mnogi će ovaj period u životu opisati jednom riječju - stres. Cijene podstanarskih stanova, unatoč poželjnom »cimerstvu« među studentima kojem često pribjegavaju, i dalje je veća negoli je to u studentskom domu. Kad govorimo o tim cijenama, a u svjetlu cijena inače u Puli, situacija je dodatno teška jer turizam često diktira uvjete koji nisu blagonakloni prema studentima.

Zadovoljavajuće stanje

Stoga, kakva je situacija u Studentskom domu u Puli, što on nudi, ali i ima li mjesta za veći broj zainteresiranih koji udovoljavaju uvjetima, otkrila nam je ravnateljica Studentskog centra Pula Sanda Rojnić Sinković. Naime, pravo na smještaj u Studentski dom Pula ostvaruju redoviti studenti na temelju natječaja koji se objavljuje svake godine u srpnju putem internetske stranice Studentskog centra Pula. Rok za prijave je istekao prije nekoliko dana, a na natječaj koji se svake godine, kao i u svim studentskim centrima u Hrvatskoj provodi tijekom srpnja, na pulski je pristiglo 540 prijava.

- Nakon objavljene privremene rang-liste 14. kolovoza, rok za prigovore bio je do 23. kolovoza, a konačna lista bit će objavljena krajem kolovoza. Do samog početka nove akademske godine, početkom listopada, lista se podosta promijeni. Naime, događa se da određeni broj studenata koji su ostvarili pravo na smještaj u domu, iz različitih razloga odustane od njega, čime se lista pomiče i mogućnost smještaja u domu dobivaju studenti »ispod crte«, precizira ravnateljica. Studentski centar Pula raspolaže ukupnim kapacitetom od 384 ležajeva u tri smještajna paviljona i to za sada, kaže Rojnić Sinković, u udovoljava potrebama za studentskim smještajem u Puli.

(Foto: SC Pula)(Arhiva Glasa Istre

- Radi se o suvremeno opremljenim, funkcionalnim, »pametnim« sobama. Sve su sobe dvokrevetne i unutar svake nalazi se kupaonica, hladnjak, televizor, besplatan internet, sustav grijanja, a u novim paviljonima, i hlađenja. Ujedno, u sklopu paviljona nalaze se i dodatni sadržaji poput praonica i sušionica rublja, prostora za učenje, zabavu, mini kuhinjice, studentski klub, teretana, a u sklopu paviljona 2 nalazi se i restoran Kužinica, opisuje Sandra Rojnić Sinković. Studentima su tako na raspolaganju tri ugostiteljska objekta, gdje se dnevno priprema oko 1.300 obroka.

- Recepcija radi 24 sata, za studente je osigurana visoka razina sigurnosti boravka u paviljonima. Svi objekti Studentskog centra Pula, koji je sastavnica Sveučilišta Jurja Dobrile u Puli nalaze se u neposrednoj blizini fakulteta i centra grada, veli Rojnić Sinković.

Cijene nepromijenjene

Cijene smještaja u paviljonima neće se ni ove godine mijenjati, a nepromijenjene su od otvorenja paviljona. Iznose 93 eura mjesečno za smještaj u paviljonu 1, otvorenom 2015. godine, 99 eura u novim, prije dvije godine izgrađenim paviljonima, 2 i 3, te 66 eura za sve studente u svim paviljonima koji su pravo na smještaj ostvarili temeljem statusa nepovoljnog socio-ekonomskog položaja.

- Konstantno smo u kontaktu sa studentima, kroz naše primarne djelatnosti, a uz smještaj, to je usluga prehrane u našim ugostiteljskim objektima te posredovanje u zapošljavanju studenata. Saznanja koja dobivamo putem anketa, ali i u svakodnevnoj komunikaciji, o zadovoljstvu studenata našim uslugama, zaista su uvijek pozitivna, što ne iznenađuje znajući da današnji studenti u Puli zaista imaju sve preduvjete za kvalitetan studentski život. Infrastrukturno i sadržajno, a ponajviše kadrovski.

(Foto: SC Pula)(Foto: SC Pula)

Naime, maksimalno smo i svakodnevno orijentirani na ono što je Studentskom centru i svrha - omogućiti studentima što kvalitetniji standard uz obogaćivanje društvenog života. Poslujemo već gotovo deset godina i kroz cijelo to vrijeme osluškujemo želje i potrebe studenata, podupiremo i podržavamo njihove aktivnosti kroz projekte i druge angažmane. Studenti to prepoznaju i rado s nama dijele sve studentske situacije u kojima ih naravno podržavamo i sudjelujemo, odgovorila nam je ravnateljica na pitanje o povratnim informacijama samih studenata i njihovim dojmovima, vezanim uz smještaj i ostalu podršku koju od Centra imaju.

Nema »prodaje« mjesta u domu

Budući da u nekim studentskim domovima postoji i praksa »prodaje« mjesta u domu, zanimalo nas je ima li takvih pojava i u Puli, te kakve su sankcije u tom slučaju.

- U Puli nema »prodaje« mjesta u domu, sve je transparentno i u svakom trenutku imamo saznanja koji je student u kojoj sobi. Prilikom useljenja u dom, sa studentom se sklapa ugovor koji donosi svojevrsna prava, no i obveze. Povrh toga, tijekom godine se provode kontrole čistoće i održavanja po sobama kao i provjera statusa studenta, odgovara ona i otklanja mogućnost ovog tipa prevare.

Povezane vijesti


Podijeli: Facebook Twiter