VIKEND U ZNAKU VJENČANJA: 

TIJARAsposaNEWS - ISTARSKI FESTIVAL VJENČANJA: Ako nešto ne krizira, onda su to vjenčanja

| Autor: Lara BAGAR


Hrvati vole vjenčanja i ne štede na njima. Ipak "Muškarci troše, ali dame i dalje odlučuju", komentiraju iz Gentelmen's Shopa iz Rijeke koji prvi put gostuje na sajmu

Današnja špica "za romantičare" odvijala se u Domu hrvatskih branitelja gdje se, umjesto u kavi, uživalo u rođendanskoj torti jubilarne manifestacije Tijara Sposa News koja je otvornom modnom revijom proslavila svoje dvadeseto izdanje i time potvrdila status najdugotrajnijeg festivala vjenčanja u Istri.

Festival emocije i doživljaja

Neovisno o svim trendovima, u svijetu vjenčanica i dalje prevladava klasika. Upravo je to bila okosnica svih predstavljenih vjenčanica salona Biba i Wedding Angelsa. Bijela boja, princeza kroj, skupocjena romantična čipka i tone tila vodeći su trend, no novije su poput elegantne večernje haljine koje fino padaju, a pažnja je kao i uvijek usmjerena ili na dekolte ili zavodljiva leđa koja su u posljednje vrijeme vrlo aktualna te imaju tanku postavu u boji kože za, primjerice, vjenčanje u hladnijim danima. Anja Stehlik u haljinama okupanim ružama utjelovljenje je romantičarske vizije svake urbanije mladenke, dok se O la la butik predstavio večernjim toaletama za slavlje poslije vjenčanja. Male manekenke i jedan maneken simpatično i vrlo profesionalno su prezentirali kolekciju Blu Kidsa. Petogodišnja Dea pozorno je gledala i komentirala "Svidjela su mi se djeca koja su nosila male vjenčanice".

Dašak veselja, topline i radosti unijeli su najmanji. Plesačice Sense& Dance i najmlađe mažoretkinje razgalile su publiku svojim nastupima, dok su bez daha u plesnoj točci ostavili Fabris i plesačica, što je bilo dio otvornog programa.

Da je ovo manifestacija koja je postala više od festivala, potvrdila je i zamjenica gradonačelnika Elena Puh Belci koja je prije presijecanja vrpce kojom je festival i službeno otvoren naglasila da je to festival emocije i doživljaja koji doprinosi brendiranju Pule kao poželjne wedding destinacije.

Sve na jednom mjestu

Njezinu izjavu potvrdili su i budući mladenci Helena i David. Na Festival vjenčanja došli kako bi zgotovili pripreme za najvažniji dan, koji će 19. rujna proslaviti velikim pirom sa 190 uzvanika upravo u Domu hrvatskih branitelja. Susreli smo ih na štandu zlatarne Albert dok su razgledavali prstenje. Iako ih još gotovo osam mjeseci dijeli od vjenčanja, već su osigurali glazbu, cvijeće i vjenčanicu. Buduća mladenka Helena je iz Zagreba, a David je iz Pule, u vezi su godinu i pol dana, a žive i rade u Muchenu. Pula je njihov odabir za vjenčanje jer kako kaže buduća mladenka, lokacija je predivna i idealna za vjenčanje. Vrlo organizirani i opušteni najvažniji dan pripremaju na relaciji Hrvatska - Njemačka. "Ostalo nam je još odijelo, kolači i prstenje", veli Helena, a možda su prstenje baš pronašli u velikom i bogatom asortimanu zlatarne Albert iz Rovinja. Doznajemo da mladi više vole bijelo zlato. Cijena kompleta je od 2.500 kuna nadalje. Kupuje se i zaručničko prstenje, ali bez dijamanata.

Neodlučne će svoje vjenčanice pronaći u jednom od mnogobrojnih salona koji sudjeluje na sajmu i smještene su u središnjem velikom salonu. Angels Wedding vjenčanice ima više od 200 vjenčanica, a vjenčanica se može kupiti ili unajmiti, cijene variraju od 1.500 do 7.000 kuna.

U velikom salonu prvi put na Sajmu gostuje i Gentelmen's Shop iz Rijeke. Riječ je o prvom lifestyle concept storeu za muškarce, koji je novost u cijeloj zemlji, pa tako i na sajmu vjenčanja. Njihova se odijela šivaju po mjeri, stoga i prvo što nam kažu je "Mi nismo shop. Ovo je stari obrt s novim tehnologijama. Koristimo talijanske materijale od 100 posto kašmira i vune", vele i pokazuju impresivnu paletu uzoraka po kojima rade personalizirana odijela po želji.

Cijena osnovnog odijela kreće se od 3.900 kuna, dok je prosječna cijena oko 5.500 kuna. Kažu da muškarci sve veću pažnju polažu na izgled, a u njihovom koncept storeu dobiju cjelokupnu uslugu - od odijela, njegovanja brade i frizure pa do tetoviranja. Vele da Hrvati vole vjenčanja i ne štede na njima. Ipak "muškarci troše, ali dame i dalje odlučuju", komentiraju.

Slatki kutak

Da se na vjenčanja troši i da je ono i dalje jedan od najbitnijih događaja u životu potvrđuje i veliki broj posjetitelja i reakcije izlagača po čemu ispada da u Hrvatskoj samo vjenčanja nisu u krizi. Dapače, u modu se opet vraćaju velika vjenčanja od 120 do 150 ljudi, vele iz Artium weddingsa iz Labina koji se bave dekoracijom i organizacijom vjenčanja. Za one neorganizirane ovakva je agencija rješenje za sve probleme, jer oni sve odrađuju.

Fotografije su trajna uspomena, a sve veći interes mladenci pokazuju za Wedding book, raskošnim stiliziranim albumom koji varira od drvenog ili metalnog pa sve do suvremenijih movie booka s elektronskim ekranom, koji nudi labinski Foto Festival. Kažu da se 90 posto mladenca odlučuje na ovakvu trajnu i atraktivnu uspomenu. A cijena s fotografijama u luksuznim izdanju i USB stickom kreće se od 1.000 do 12.000 eura.

Slavlje bez torte nije slavlje te su one poseban dio svakog vjenčanja. Okus, izgled, oblik, veličina, glazura samo su neke od stavki na koje treba obratiti pažnju prilikom izbora torte. U lijevom salonu je pravi mali festival slastičarskih bravura. Filigranskom preciznošću i majstorstvom IZO iz Žminja slasticu dovodi na razinu umjetničkog djela. Reginex iz Pazina veli nam da su poput vjenčanja, u modi raskošne torte koje dosežu i do 7, 8 katova. Tu je i neizostavni, rado kušan Concettino. U Anticovom slatkom kutku iz Lindara kažu da su uvijek aktualni tradicionalni kolačići - cukerančići, breskvice, pupoljčići, fužići, ravioli, nonice, botuni, bombice, zvjezdice, a za modernije tu su i tredovski - macaronsi.

Za moderne mladence, ljubitelje craft piva SuXo, prva pulska craft pivovara može ispuniti sve želje mladencima pa tako napraviti i personalizirana pivska izdanja. Za one koji se pak žele dovesti u top-formu i zablistati na vjenčaju prisutne su Zlatne ruke koje nude poseban program skidanja težine te promjene režima prehrane.

I naravno, kakva je to zabava bez glazbe, sve se može unajmiti od personaliziranog DJ-a do benda. A kada je sve gotovo, tu je i agencija Travelatico iz Pule, poznata po atraktivnim putovanjima koja organizira i "medene destinacije". U modi su egzotična putovanja - Bali, Tajland, Tenerife, Maldivi, doznajemo od vlasnice Darije Čelić Trajčevski.

Dakle i ove je godine Festival Tijara SposaNews okupio brojne izlagače koji nude novitete iz svijeta vjenčanja i koji će budućim mladencima zasigurno biti potrebni u organizaciji, kako se to voli kazati, najpopularnijeg dana u životu. Za sve one neodlučne ili one kojima još nešto fali ili pak onima koji jednostavno vole taj bajkoviti dekor uz vjenčanja Tijara Sposa News idealna je prilika za provesti nedjelju uživajući u modnim revijama, degustacijama svadbenih torti i plesnim podukama za mladence.

Povezane vijesti


Podijeli: Facebook Twiter