PROJEKT MAME I SINA

FOTOGALERIJA / Pulska dizajnerica, kreatorica MASHNE, ima svoj novi brend. Za MAYU je "kriv" jedan poseban dječak

| Autor: Glas Istre


Puljanka Petra Fabian Kapov, autorica sada već poznatog i popularnog dizajnerskog brenda MASHNA koji uspješno posluje sedam godina, kreirala je svoj novi brend MAYA.

MASHA je zaživjela za vrijeme njezinog prvog rodiljnog dopusta, nakon što je na svijet došao njen sin Andro. Drugi dopust poklopio se s pandemijom, a budući da Petra u trenucima osame mašta i kreira, povijest se ponovila.

- MAYA je nastala sasvim spontano. Kao i sve prave priče, sam ju je život izmislio. Svi pamtimo barem nekoliko rečenica, jezičnih bisera, naše djece koje su izgovorili kao mali i koje su nam se urezale u pamćenje, pa ih često i prepričavamo, započinje ovu modnu priču mama Petra.

- Često se dogodi i da mislimo da ćemo ih zapamtiti sve, pa ih dosta i zaboravimo. Da nam se to ne bi dogodilo, Andrine smo mudrolije zapisivali otkako je progovorio, Dobro, uglavnom je to činio tata, kaže kroz smijeh ova kreativna mama. - Željela sam nekako imati trajnu uspomenu na djetinjstvo našeg sina jer taj dio života zaista proleti. Imam osjećaj da se tek rodio, a evo neki dan smo ispunjavali papire za školu. Učinilo mi se da bi majice s otiskom njegovih citata bile sjajno rješenje, otkrila nam je Petra.

- Kad sam odlučila krenuti u stvaranje brenda, kontaktirala sam poznatog pulskog ilustratora i svestranog umjetnika Vibora Juhasa, koji je odmah shvatio što želimo. Klinknuli smo na prvu ilustraciju, kaže nam Petra. - Vizuali su premasili sva naša očekivanja. Prije svega jer su tako životni. Bliski. Linija za djecu je spremna, a ona za odrasle već je u pripremi. U potrazi za proizvodačem uvjet mi je bio da nude organski pamuk kako bi majice mogla nositi sva djeca. Srećom sam naišla na Marinu iz već dobro uhodanog brenda Štraca T-shirt koja mi je osim suradnje, nesebično udijelila i brojne poslovne savjete. Na tome sam joj neizmjerno zahvalna. Neprocjenjiv je to vjetar je to u leđa kad stojiš na startnoj liniji.

Na tržištu su, zasad, prve tri Andrine dizajnerske majice na njegove najdraže dinosaure, a s kojima u kompletu dolaze flomasteri za oslikavanje tkanine kako bi si svako dijete moglo samo dovršiti majicu. Na dnu stoji i Andrin kratak opis dinosaura, pa tako, primjerice, za giganotosaura piše: NAJVEĆI IKADA!

Tu su i deset Viborovih vizuala.

- Krećemo s time za početak, veselo će Petra. Imamo još jako puno zapisanih mudrolija za koje nam kaže da jedva čeka da i one budu ilustrirane. Vjerujem da će se djeci svidjeti jer im je blisko, možda su i sami nesto od toga izgovorili, ali sigurno će i roditelji prepoznati neke situacije iz vlastitih iskustava, kaže Petra.

- Našu prvu kampanju za MAYU snimili smo uz veliku pomoć Andrinih vrtičkih prijatelja koji su se pokazali kao pravi mali profesionalci. Ništa njima nije bilo teško. Okupili smo se u velikom šarenom parku nakon vrtića i u euforiji druženja napravili odlične fotografije koje potpisuje Sara Šijan.

Majice se mogu nabaviti putem društvenih mreža, i to: https://www.facebook.com/MAYA-shirts-102564682057228/ ili https://instagram.com/maya.shirts.and.more?r=nametag.

Povezane vijesti


Podijeli: Facebook Twiter