Danas, kada su neke stare navike tek podsjetnik na prošla vremena, i modni je svijet primoran prilagoditi se novim okolnostima. Na tom je tragu Stehlik brend, čiji je zaštitni znak pulska dizajnerica Anja Stehlik, i ovoga puta pronašao način da ispriča svoju modnu priču.
Kaštel Morosini Grimani u Savičenti izabran je za scenografiju predstavljanja nove modne kolekcije Anje Stehlik naslovljene "Dolce far niente".
- Mirniji i topliji jesenski tonovi koji stvaraju osjećaj ugode i smiraja, taj "cozy stil" baza je nove Stehlik kolekcije "Dolce far niente". Upravo je to poziv da usporimo, uživamo u sebi, tim malim ritualima odijevanja te osjećaju ugode i nesputanosti, ističe se u najavi kolekcije.
Dizajnerica u novoj kolekciji akcent stavlja na mnogobrojne statement komade od vegan kože te njihove razne varijacije, ležernije komade u zemljanim tonovima u kojima se njeguje business leisure. "It" komadi sezone su svakako haljine i majice hoodice od brušene kože, a tu su i vuneni kaputi , kožni sakoi koji nam daju mogućnost stiliziranja za ležernije dnevne kombinacije, ističe se u opisu nove kolekcije za koju sama dizajnerica kaže: "Kad u svaku svoju kreaciju unosite veliki trud i posvetite pažnju detaljima i kvaliteti, stvorite bezvremensku ljepotu".
Njena misija nije robovati trendovima, već slaviti slow fashion pokret i unikatan stil.
Fotografkinja kolekcije je Ana Bolobicchio, modeli su Maja Vujica i Michelle Kursar, MUa je Ella beauty, a Hair - Artistic.