pravila i savjeti

Izbjegnite stres pri povratu odjeće uz ove trikove

| Autor: Mija Dropuljić
Ilustracija (Unsplash)

Ilustracija (Unsplash)


Kupili ste pogrešnu veličinu, pogrešan model ili jednostavno promijenili mišljenje? Povrat odjeće ponekad može biti prava glavobolja.

Iako trgovci često izlaze u susret, prava i pravila povrata ovise o pojedinoj trgovini. U našem vodiču donosimo najčešće pogreške kod povrata odjeće, što izbjegavati i kako povećati šanse za uspješan povrat.

9 najčešćih pogrešaka kod povrata odjeće

Često povrat odjeće nije uspješan jer smo mi napravili grešku – nismo upoznati s pojedinim pravilima, ne znamo argumentirati svoju odluku ili pokušavamo vratiti komade koje je nemoguće vratite. Donosimo najčešće pogreške bez obzira na trgovinu i brend.

Povrat donjeg rublja, kupaćih kostima i nakita

Zbog higijenskih razloga povrat donjeg rublja, kupaćih kostima i naušnica često nije moguć, osim ako zaštitne oznake nisu uklonjene. Prije kupnje provjerite uvjete povrata za ove artikle.

Povrat prilagođene odjeće

Odjeća šivana po mjeri ili prilagođena vašim željama obično nije podobna za povrat, jer trgovina takve artikle ne može dalje prodati.

Zanemarivanje uputa za održavanje

Ako se odjeća nakon prvog pranja ili peglanja ošteti, a niste slijedili upute na etiketi, trgovina neće prihvatiti povrat. Uvijek provjerite upute za održavanje prije korištenja.

Prečesto vraćanje artikala

Kod online kupnje često vraćanje artikala može izazvati sumnju trgovaca, što može rezultirati blokadom vašeg računa. Povrh toga, povrati nisu ekološki prihvatljivi, pa naručujte samo ono što planirate zadržati.

Uklanjanje etiketa ili traka za vješanje

Odjeća bez etiketa i traka za vješanje rijetko se prihvaća za povrat. Ne skidajte etikete dok niste sigurni da ćete odjeću zadržati.

Pogrešni razlozi za povrat

Kod povrata artikala, trgovcima je prihvatljiviji razlog poput neodgovarajuće veličine nego osobni ukus. Iskoristite ovu strategiju za povećanje šanse uspjeha.

Povrat nošene odjeće

Odjeća s tragovima nošenja, poput mrlja od šminke ili tragova mirisa, neće biti prihvaćena. Trgovci lako prepoznaju ove pokušaje.

Pretjerano objašnjavanje razloga povrata

Duga i nevjerojatna objašnjenja kod povrata često izazivaju sumnju. Budite kratki, jasni i uljudni kako biste povećali šanse za uspješan povrat.

Povrat sniženih artikala

Uvjeti povrata za snižene artikle često su drugačiji. Prije kupnje provjerite jesu li takvi artikli podobni za povrat.

Savjeti za uspješan povrat odjeće

Kako bi vaš povrat odjeće bio uspješan, pratite sljedeće savjete:

  • Uvijek sačuvajte račun: povrat je bez računa vrlo otežan. Ako ga izgubite, može poslužiti izvod iz banke.
  • Poštujte rok od 14 dana: većina trgovina nudi mogućnost povrata unutar dva tjedna od kupnje.Pazite na stanje artikla: povrat je moguć samo za čistu, nekorištenu i neoštećenu robu.
  • Online kupnja ima posebna pravila: kupnje putem interneta često uključuju pravo na povrat unutar 14 dana, čak i bez navođenja razloga.
  • Reklamacija oštećenih proizvoda: kod oštećenja imate pravo na popravak, zamjenu ili povrat novca.
  • Sačuvajte originalnu ambalažu: posebno kod skupljih artikala, originalna ambalaža olakšava proces povrata.
  • Budite ljubazni i strpljivi: uljudnost prema prodavačima uvijek povećava šanse za uspješno rješavanje problema.

S ovim savjetima i pravilima izbjeći ćete najčešće greške i učiniti povrat odjeće što jednostavnijim i učinkovitijim. Razmislite unaprijed, pazite na detalje i budite pripremljeni – na taj način povrat postaje manje stresan proces!

Povezane vijesti


Podijeli: Facebook Twiter