Istra kao regija dobrog ulja, vina, klime, te niza gastronomskih proizvoda je i regija kulture, bogate kulturno-povijesne baštine, tradicije, a nerijetko dolazi i do simbioze tih aspekata življenja.
Tako je to slučaj i s poklon-izdanjem ulja Chiavalon, poznate vodnjanske obitelji uljara.
Dobro je poznato da su to jedni od najnagrađivanijih proizvođača ekstra djevičanskih maslinovih ulja u Hrvatskoj, a njihovo je "Ex Albis" maslinovo ulje uvršteno među top 25 ekstra djevičanskih maslinovih ulja na svijetu iz ekološkog uzgoja.
No, njihova ulja, a to potvrđuje i stručna javnost, nisu samo dobra što se tiče kvalitete, već i samoga dizajna.
- U za sada limitiranoj ediciji, u cijelosti izrađenoj u Hrvatskoj, netom smo lansirali posebno poklon-izdanje suvenirskog formata naših proizvoda, gdje je svaka boca ulja postala dio bogate kulturno-povijesne tradicije našega kraja, a sve to inspirirano umjetnošću, koja je u Istri, kao i u našem Vodnjanu vrlo bogata i raznolika. To jest i spoj tehnologije i umjetnosti, ali i originalni poklon. Vrlo dobro surađujemo već godinama sa Studiom Bruketa & Žinić, inspiracija su bili interesantni vodnjanski murali, ali i arhitektura, kao i suhozidi, te kuće. Posljednjih godina zahvaljujući umjetničkoj akciji Boombarstick oživjeli su murali i pročelja i to ljudi dolaze gledat, tako da taj proizvod donosi i spoj suvremene umjetnosti i arhitekture. Tu su zastupljene filmska, likovna, ali i glazbena umjetnosti, ne zaboravimo primjerice Smaregliu i njegovu vezu s Vodnjanom, kazao je Tedi Chiavalon.
- Vodnjan je posljednjih godina postao specifičan po vibrantnoj umjetničkoj sceni i muralima koji krase njegove kuće pa je to bila inspiracija za oblikovanje, a ilustracije na ambalaži, osim murala, simboliziraju i film i glazbu kao umjetnosti po kojima je Istra poznata, kaže Nebojša Cvetković, art direktor agencije Bruketa&Žinić&Grey koja je i ovaj put zaslužna za ideju, dok je za produkt dizajn bila zadužena Sanja Rotter. Osim što će, nadaju se, sama po sebi pomoći širenju priče o Vodnjanu i Istri diljem svijeta, ova bi pakiranja mogla postati i jedan novi istarski suvenir. (V. BEGIĆ)