ANJA STEHLIK 

DINAMIČNA I ZAVODLJIVA NOVA "FLORASION KOLEKCIJA" PULSKE DIZAJNERICE Cvjetni motivi na zanimljivim 3D strukturama unikatnih haljina

| Autor: Borka PETROVIĆ


Stehlik je, kroz raskošne cvjetne motive na različitim zanimljivim 3D strukturama haljina, kreirala nove proljetne favorite unikatnih coctail haljina i pink sakoa koje ćemo birati za posebne prilike, ali i za svaki dan

 

Raskošnije od bilo koje druge sezone u modnom svijetu, proljeće u nama uvijek budi dodatni nalet inspiracije i energije.

Nova "FLORASION" kolekcija proljeće/ljeto poznate pulske dizajnerice Anje Stehlik savršeno prenosi tu razigranost proljeća te osjećaj slobode i nesputanosti koji u nama bude prvi proljetni dani. Svoju je proljetnu modu priču Stehlik ispričala u prozračnim svilenim i transparentnim materijalima, romantičnim siluetama i raskošnoj paleti boja i materijala.

Razigrano

- Ova proljetna kampanja izvrsno prenosi duh nove kolekcije koji je dinamičan, zavodljiv, pomalo razigran i povrh svega neopterećen, siguran u sebe. Odraz je moje želje za nečim jednostavnim, a opet posebnim i unikatnim u svijetu suprotnom od toga, kaže dizajnerica.

Stehlik je, kroz raskošne cvjetne motive na različitim zanimljivim 3D strukturama haljina, kreirala nove proljetne favorite unikatnih coctail haljina i pink sakoa koje ćemo birati za posebne prilike, ali i za svaki dan. Unikatni dizajnerski potpis, s dozom ženstvenosti i prepoznatljive zavodljivosti Stehlik kolekcije, svake sezone okupljaju najpoželjnije modne trendove. Nova kolekcija dostupna je na www.anjastehlik.com te u njezinu showroomu u Puli na adresi Zagrebačka 7.

Uspješna dizajnerica

Modele i ovoga puta nosi manekenka Ana Rutić iz Tijara model managementa. Za frizure je zadužen salon Pjerika, za make up Klara Sošić, dok je fotografije snimila Ivana Tomić Photography.

Anja Stehlik je uspješna dizajnerica iz Pule koja je sa svojim radom i brendom Stehlik započela još za vrijeme studentskih dana u Zagrebu, a prvo predstavljanje je imala 2004. godine na "Cro a Porter-u". Nakon toga uslijedilo je predstavljanje i u Londonu te Cannesu na kojima je tražila svoj vlastiti modni izričaj i stil. Bilo joj je bitno kreirati i istraživati, pa se tek od 2008. godine, nakon završetka TTIF-a u Zagrebu, ozbiljnije posvetila kolekcijama, a svakom novom je nadograđivala sebe i svoj brend te postala prepoznatljiva po dizajnu kojeg krase romantične, ženstvene i odvažne kolekcije.

Povezane vijesti


Podijeli: Facebook Twiter