INTERVJU

Pulski glumac Luka Juričić o uspješnoj glumačkoj godini, korona-krizi unatoč: OD KORONA VJENČANJA, MACHIAVELLIJA PA SVE DO ALIDE VALLI

Istina, unatoč pandemijskoj situaciji, ova godina je posebno ispunjena. Osim predstave "Moje istrijansko korona vjenčanje" u produkciji Teatra Naranče, imao sam priliku raditi naslov "Machiavellijev vladar" u Istarskom narodnom kazalištu i "Hvala, Alida" u Zajednici Talijana u Puli. Uz to, nedavno sam imao premijeru dječje predstave "Izmiješana bajka" u Teatru Naranča i imao sam priliku snimati film "Pula", čiju režiju potpisuje Andrej Korovljev, veli Juričić

| Autor: Vanesa BEGIĆ
Luka Juričić (Snimio Duško Marušić Čiči)

Luka Juričić (Snimio Duško Marušić Čiči)


S Lukom Juričićem, poznatim pulskim glumcem, razgovarali smo o njegovom dosadašnjem stvaralaštvu te o planovima za budućnost.

- Ova je godina, koroni unatoč, vrlo uspješna za Vas. Nakon niza uspješnih uloga u predstavi "Moje istrijansko korona vjenčanje", glumili ste i kreirali, zajedno s kolegicom Petrom B. Blašković, predstavu posvećenu Alidi Valli.

- Istina, unatoč pandemijskoj situaciji, ova godina je posebno ispunjena. Osim predstave "Moje istrijansko korona vjenčanje" u produkciji Teatra Naranče, imao sam priliku raditi naslov "Machiavellijev vladar" u Istarskom narodnom kazalištu i "Hvala, Alida" u Zajednici Talijana u Puli. Uz to, nedavno sam imao premijeru dječje predstave "Izmiješana bajka" u Teatru Naranča i imao sam priliku snimati film "Pula", čiju režiju potpisuje Andrej Korovljev. Tako da mogu, osobno, biti više nego zadovoljan, s obzirom da je kulturni sektor u ovom pandemojskom ludilu najviše nastradao.

Monodrama

- Vrlo ste zanimljivo osmislili monodramu posvećenu Alidi Valli, budući da ste na objektivan način prikazan lik i djelo ove velike glumice, a poznato je da prilikom nazivanja pulskog kina njezinim imenom nije nedostajalo polemika.

- Od samog poziva predsjednice Zajednice Talijana Tamare Brussich, Petra i ja smo dosta razmišljali na koji način predstaviti našu sugrađanku Alidu Valli. Upravo zato što su bile velike kontroverze oko imenovanja kina i njezinim "koketiranjem" s fašizmom. Doista, to je vrlo delikatna tema, pogotovo u našem podneblju, zato smo nakon dosta istraživanja i proučavanja odlučili iznijeti sve činjenice koje su dostupne s fokusom na njenu filmsku karijeru, koja je vrlo impresivna. Potražili smo sve intervjue te smo njene rečenice, uz minimalne intervencije, iskoristili kao kostur za predstavu. Istaknuli smo njenu ljubav prema rodnom kraju, prema Puli, koju nikad nije zaboravila i prebolila činjenicu da je bila primorana otići. Koncept predstave smo postavili na način da glumica Petra ima zadatak postaviti monodramu o Alidi, što nam je otvorilo prostor za dodatna pojašnjenja i iznošenje nekih naših umjetničkih stavova spram cijele situacije. Odnosno kako graditi karijeru u potpuno poremećenom političkom okruženju.

- Kako uspijevate s takvom lakoćom prelaziti iz ozbiljnih uloga u one zabavne u dječjim predstavama i obratno?

- To je sve dio posla. Isto se pristupa ulogama u dječjim predstavama i u onim ozbiljnim. Proces je u suštini isti. Jedino je krajnji rezultat drugačiji. Kada nešto voliš onda to radiš s lakoćom i uživaš u tome.

Smijeh

- Koje uloge preferirate?

- Uvijek mi je drago kada čujem da se ljudi smiju. Da im je zabavno i da su opušteni, pa bih se usudio reći da uloge u komedijama mi više leže. Iako, za glumce, svaka uloga je draga. Kada me netko pita koja mi je uloga najdraža jednostavno ne mogu izdvojiti. To je kao da roditelja pitate koje dijete im je draže. Jednostavno, nemoguće je odlučiti. Bila kazališna, filmska, televizijska, glavna, sporedna, uloga je uloga. I svaki put dajemo sve od sebe da ju ostvarimo. Postoji jedna uzrečica u našem svijetu: nema malih i velikih uloga, ima samo malih i velikih glumaca.

- Na čemu trenutno radite?

- Upravo sam završio sa snimanjem i izišli smo s premijerom dječje predstave. Sada smo krenuli u Naranči s EU projektom "Online narančaste radionice" gdje putem virtualnog svijeta održavamo radionice za djecu. Trenutno je u tijeku nekoliko radionica, a ja vodim "Osnove javnog nastupa".

- Planovi za budućnost, gdje se vidite za pet-deset godina, i dalje u dječjim predstavama ili…?

- U našoj profesiji teško je planirati budućnost, pogotovo kao samostalnom umjetniku. I onda kad napraviš najbolji plan, dovoljan je jedan poziv da sve promijeni. Znam da se vidim u kazalištu i na filmu, to bih zaista radio do mirovine i kasnije. U svojoj karijeri sam napravio više od sedamdeset dječjih predstava, stoga bih se više volio fokusirati na večernju scenu i film i televiziju. Malo zamijeniti kazališni medij za onaj sedme umjetnosti. Međutim, pet do deset godina je dosta daleko, možda nas pogodi još neka katastrofa, pa svi planovi padnu u vodu.

Povezane vijesti


Podijeli: Facebook Twiter






}