Hoteli "Lido Palace" i "Mimoza"
Na moj prijedlog veliki iskorak je napravljen da se 22 radnika s ugovorom na određeno vrijeme zaposle na neodređeno vrijeme pa tako trenutno imamo 122 stalno zaposlena radnika. To znači da je za 22 posto povećan broj stalno zaposlenih radnika s čime se malo koja tvrtka može pohvaliti, rekao je Bruno Bulić
Hotelska kuća Maslinica d.o.o. iz Rapca, koja u vlasništvu ima hotele "Mimosa", "Lido Palace", "Hedera" i "Narcis" te autokamp "Olivu" svoja vrata gostima otvara 16. ožujka. Prvi se otvara hotel "Hedera" u kojem se dva dana ranije održava tradicionalna velika maturalna zabava za područje Labinštine. Nakon toga se 23. ožujka otvara hotel "Narcis", a u travnju "Mimosa" i autokamp "Oliva" koji više gostiju očekuje u svibnju.
No, zimski period je iskorišten za analizu 2019. godine, pripremu nove sezone, ali i za donošenje novih poslovnih odluka iza kojih stoji talijanska Uprava, a jedna od tih odluka je i ona da se Bruno Bulić, s funkcije s savjetnika uprave, unaprijedi od kraja siječnja u rukovoditelja ljudskih resursa s većim ovlastima.
Sedam tisuća kuna dodatka
- To je svakako priznanje za moj prošlogodišnji rad. Ja sam došao pomoći i svoj sam dio posla kao savjetnik uprave s ugovorom do kraja prošle godine pošteno odradio, rekao nam je tim povodom Bruno Bulić.
- Analiza poslovanja za prošlu godinu pokazala je mnoge dobre stvari, ali i one manje dobre u poslovanju naše tvrtke. U ovoj godini moramo neke stvari poboljšati i realizirati, a uočene nedostatke ukloniti. Prvi korak smo već učinili, a to je da smo minimalnu plaću podigli na 4.800 kuna, a ta će plaća biti i ove godine. Svi radnici, osim nekolicine koji rade kraće vrijeme, dobiti će sedam tisuća kuna neoporezivog dodatka kroz godinu. Na moj prijedlog veliki iskorak je napravljen da se 22 radnika s ugovorom na određeno vrijeme zaposle na neodređeno vrijeme pa tako trenutno imamo 122 stalno zaposlena radnika. To znači da je za 22 posto povećan broj stalno zaposlenih radnika s čime se malo koja tvrtka može pohvaliti, rekao je nadalje Bulić.
Istaknuo je i da se samo od zadovoljnog radnika može više tražiti, jer, "da biš tražio, moraš nešto i dati".
- Gdjegod se može i gdjegod poslovanje to dozvoljava, treba ulagati u radnike i zapošljavati radnike na neodređeno vrijeme, jer samo takvi radnici osjećaju pripadnost tvrtki i postaju požrtvovniji na poslu. Stalnozaposleni radnici, uz osjećaj pripadnosti tvrtki, uglavnom su i nosioci njezina poslovanja. Tim potezom željeli smo povećati zadovoljstvo zaposlenika, ali i kompaniji osigurati veću stabilnost, ističe Bulić.
Moramo odrediti target goste
Govoreći pak o očekivanjima do nove sezone Bulić je ipak bio suzdržan te ustvrdio da ne bi želio govoriti o brojkama jer su one promjenjive.
- Tržište je problematično jer mi smo destinacija općeg tipa. Nismo usmjereni na sportaše, bicikliste, mlade, obitelji, umirovljenike i slično. Naši gosti su kombinacija starijih osoba u predsezoni i posezoni te obitelji s djecom, iako ima i individualaca i parova. Mislim da ćemo se u budućnosti morati malo odrediti prema kojim ciljnim skupinama želimo ići. Što se naše tvrtke tiče, u predsezoni očekujemo nešto manje noćenja nego lani, iako se popunjenost mijenja iz dana u dan. Međutim, vidimo da ljudi treće životne dobi sve teže žive i u zapadnoj Europi, smatra Bulić.
Na pitanje može li, primjerice, koronavirus ugroziti ovogodišnju turističku sezonu i utjecati na kretanja turista, smatra da to neće utjecati na turističku sezonu.
- To će se riješiti na isti način kao i raniji virusi. Međutim, turističke tvrtke morat će u budućnosti više pozornosti posvetiti ovakvim pojavama, kao i onim klimatskim. Trebat će biti spremne na takve izazove, ali ove godine ne treba od toga praviti bauk, niti se bojati za hrvatski turizam, zaključio je na kraju Bruno Bulić.