Kod kamenog zidića nasuprot objekta bivšeg TDR-a, ukinut će se osam parkirališnih mjesta poradi uređenja biciklističke trake
Ovih dana kreće uređenje, a do proljeća bi se trebala i osposobit i pustiti u promet nova biciklistička traka koja bi trebala spojiti Zlatni rt, odnosno Šetalište Vijeća Europe sa starogradskom jezgrom. Riječ je naime, o jednoj traci iz smjera koji vodi u grad, a koja bi osim sigurnog i legalnog kretanja biciklista duž prometnih ulica uveliko smanjila dužinu trase i dolazak biciklista na konačno odredište.
Riječ je o smanjenju pedaliranja za gotovo dva kilometra, pa umjesto da biciklisti koji su do jučer poštovali prometnu regulaciju, a takvih je uistinu bio manji broj, sa Šetališta Vijeća Europe skreću u Omladinsku, prolaze Istarskom ulicom penjući se Ulicom braće Lorenzzetto i potom spuštajući se na zavoju kod Mirne nastave duž Valdibore do centra grada, od ovog će proljeća trebati proći tek stotinjak metara.
- Uređenjem nove biciklističke trake doskočit će se višegodišnjem problemu, odnosno vožnji u kontra smjeru koja je ne samo bila potencijalno opasna za bicikliste, već je i bila zabranjena. Naime, zbog konfiguracije tla, ali i poštivanja prometne regulacije do jučer su biciklisti umjesto stotinjak metara vožnje, morali skretati i prilagođavati se regularnim cestama i uvjetima voženje, te na taj način produžavati put za gotovo dva kilometara više, kaže voditelj komunalnih redara Elvis Prenc, najavivši početak radova na novoj traci kroz koji dan.
Kako doznajemo, u funkciju će se staviti samo jedna traka i to iz smjera Zlatnog rta.
- Razloga za osposobljavanje suprotne biciklističke trake koja vodi iz centra grada prema ACI marini i Zlatnom rtu nema, iz razloga jer je dovoljno široka i mješovito prometno regulirana pa njome bez problema prolaze pješaci i biciklisti, veli nam Prenc objašnjavajući da će nova traka dijelom prolaziti Ulicom Nella Quarantotta, odnosno morat ukinuti neka od postojećih parkirališta.
- Biciklistička traka imat će minimalnu širinu od metra i 0,25 metara sa svake strane zaštitnog pojasa. Protezat će se duž postojećeg sjevernog nogostupa od raskrižja Obale Vladimira Nazora s Omladinskom ulicom do pješačkog prijelaza nakon kojeg će biciklistička traka voditi do postojećeg kamenog zidića rive. Nadalje, na križanju s Obalom Aldo Negri biciklistička traka prolazit će kroz postojeći parking motocikala do nogostupa i pješačkog dijela Ulice Nello Quarantotto sve do uključivanja u prometni trak iste ulice, pojašnjava Elvis Prenc, koji kaže da će zbog nove prometne trake za bicikliste biti žrtvovano i osam parkirališnih mjesta koja se danas nalaze tik do kamenog zida nasuprot zgrade bivšeg TDR-a.