Na području bivšeg kamenoloma Max Stoja, osim izgradnje novog velikog trgovačkog centra, u tijeku je i izgradnja nekoliko prometnica s oborinskom odvodnjom, javnom rasvjetom i EKI zonom, upravo za potrebe novog trgovačkog centra. Također, u tijeku je i izgradnja vodovodne mreže, sanitarne odvodnje te niskotlačnog i srednjetlačnog plinovoda sve, također, za potrebe Max Stoje.
Preduvjet otvaranja Max Stoje
Radove izvodi Cesta d.o.o. Pula, za ugovoreni iznos od 11,3 milijuna kuna bez PDV-a (14,1 milijuna kuna s PDV-om).
Izgradnja kompletne komunalne infrastrukture preduvjet je za otvaranje novog trgovačkog centra, a najinteresantniji je svakako novi kružni tok na raskrižju ulica Stoja i Veruda s pripadajućim prilaznim cestama te izgradnja novog kraka prometnice prema trgovačkom centru Max Stoja. Investitor je, prije samog početka izgradnje ove komunalne infrastrukture, uplatio komunalnu naknadu u visini od oko 28 milijuna kuna.
- Radovi izgradnje prometnica s pratećom infrastrukturom u okruženju trgovačkog centra Max Stoja, što je ujedno i preduvjet za otvaranje trgovačkog centra u izgradnji, teku planiranom dinamikom. Radovi se izvode po fazama, od kojih je prva izgradnja rotora na raskrižju ulica Stoja i Veruda s pripadajućim privozima te izgradnja novog kraka prema trgovačkom centru Max Stoja. Upravo je ova faza u završnici izvođenja, odnosno rotor se planira završiti do kraja prve polovice travnja kao i pristupna prometnica iz smjera Ulice Veruda te spoj na postojeću prometnicu u Ulici Valkane, kažu iz Grada Pule.
Nova ugibališta
Time bi se, ističu nadalje iz Grada, mještanima Zelenike i ostalim građanima u smjeru Stoje omogućilo neometano prometovanje iz smjera Ulice Veruda preko rotora prema Zelenici, Stoji i obrnuto. Radovi će se, sukladno planiranoj dinamici, nastaviti odvijati u nastavku Ulice Stoja do predviđenog spoja na postojeću prometnicu te do križanja s Jeretovom ulicom.
- Istovremeno se izvode pripreme i izgradnja prometnica unutar zone kamenoloma. Aktivnosti i radovi koji su u međuovisnosti s radovima izgradnje trgovačkog centra Max Stoja i koji će se okončati do planiranog otvaranja trgovačkog centra, poručili su iz Grada Pule, koji je investitor nove prometnice.
Sama izgradnja prometnica obuhvaća nove ceste koje su podijeljene u dvije zone. Prva zona uključuje uređenje postojećeg raskrižja ulica Stoja i Veruda u kružno raskrižje s pripadajućim pristupnim cestama te izgradnju novog kraka prema budućem trgovačkom centru Max Stoja, koji bi, prema najavama investitora, trebao biti otvoren 8. studenog ove godine. U sklopu ovih radova izvedena su i četiri nova autobusna ugibališta, po dva u Ulici Stoja i Ulici Veruda. Druga prometna zona su ceste u zoni kamenoloma gdje se gradi trgovački centar, odnosno ceste koja predstavlja spoj između ulica Fižela i Stoja te odvojcima prema samom trgovačkom centru. Osim toga, u spojnom dijelu na Ulici Stoja predviđa se izgradnja dodatnog nogostupa. (G. ROJNIĆ)