Željka Čikeš i Alenka Banić - Juričić (Snimila Sanja Bosnić)
Alenka Banić - Juričić, prof. engleskoga jezika i savjetnica nagrađena je drugu godinu zaredom, što je samo potvrda za dosadašnji trud i rad u nastavi, odnosno školi * Učiteljica razredne nastave Željka Čikeš s učenicima radi brojne projekte, a uključena je i u razne vidove aktivnosti u lokalnoj zajednici
Među najuspješnijim odgojno-obrazovnim djelatnicima u školskoj godini 2020./2021. povjerenstvo za nagrađivanje izabralo je i Alenku Banić-Juričić te Željku Čikeš iz umaške Osnovne škole Marije i Line. U ugodnom razgovoru otkrivaju svoju izvrsnost koju su ispunile prema utvrđenim kriterijima Ministarstva obrazovanja.
Alenka Banić - Juričić, prof. engleskoga jezika i savjetnica nagrađena je drugu godinu zaredom, što je samo potvrda za dosadašnji trud i rad u nastavi, odnosno školi, pogotovo na brojnim međunarodnim i državnim projektima.
- U radnom sam odnosu već 32 godine, od čega punih 15 godina predajem Oškoli Marije i Line. U dosadašnjem radu bila sam angažirana, izuzev nastave te raznih predavanja, na provedbi međunarodnih Erasmus+ projekata, koje sam i potaknula, ističe Banić - Juričić.
- Od 2015. do 2017. godine bila sam glavna koordinatorica Erasmus projekta P.L.A.C.E.S. čija je tema bila mitovi, legende i kulturno nasljeđe našega zavičaja. U projektu je, osim naše, sudjelovalo još osam europskih škola iz. Naši učitelji i učenici imali su jedinstvenu priliku posjetiti Bugarsku, Rumunjsku, Italiju, Cipar, Grčku, Slovačku i Njemačku. Drugi Erasmus+ projekt, čiji sam bila koordinator na razini škole, zvao se LOVE LIFE („Voli život“), a tema projekta je bila razvoj emocionalne inteligencije kroz društveno, tjelesno, mentalno i duhovno blagostanje/zdravlje. Projekt je uspješno zaključen 30. kolovoza prošle godine, a u vrijeme realizacije posjetili smo Italiju i Grčku te bili domaćini ostalim partnerskim školama. Trenutno imam prijavljena 2 Erasmus projekta - tema jednog projekta je DRAMA&P4C. Dakle, cilj je ukomponirati dramski izričaj u obrazovanje (socio-drama and creative drama), a tema je P4C Philosophy for Children, dok je drugi prijavljeni projekt "Innovative Ways in Online Foreign Language Communication under the Erasmus+ programme" (Inovativni načini komunikacije na stranom jeziku u nastavi na daljinu. Dobila sam brojne nagrade, priznanja i zahvalnice za uspješan rad s darovitim učenicima, upoznaje nas Banić -Juričić sa svojim provedenim aktivnostima.
- Ove je godine konkurencija prijavljenih djelatnika na natječaj bila još veća nego lani, tako da sam ostala ugodno iznenađena što sam se drugi put našla na popisu 511 najboljih učitelja u Hrvatskoj. Godi taj laskavi prefiks i osobito veseli što je moja svestranost i poduzetnička aktivnost prepoznata, jer sam njome doprinijela kvalitetnijem radu i vidljivosti same škole. No, ono što bih osobito istaknula je da je ova nagrada ujedno i nagrada svih učenika i roditelja koji su me uzajamnom suradnjom kroz godine poticali da ulažem više u svoj osobni rast i razvoj kroz razne vidove edukacije, čime se postaje slobodniji i kreativniji u prenošenju novih znanja i vještina u nastavi. To je uvjetovalo i napredovanje u zvanje savjetnice ove godine, istaknula je dvostruka šampionka Banić- Jurčić.
Željka Čikeš, učiteljica je razredne nastave i savjetnica. U Osnovnoj školi Marije i Line radi 26 godina. U 2016. godini napredovala je u zvanje učitelja mentora, a od nedavno, točnije 16. rujna ove godine, unaprijeđena je u zvanje učitelja savjetnika.
- Kontinuirano se stručno usavršavam te sam zainteresirana za proučavanje suvremenih znanstvenih metoda i postignuća iz područja školske pedagogije. S učenicima radim brojne projekte, a uključena sam u razne vidove aktivnosti iz lokalne zajednice, kao što su ekološke akcije, blagdanske priredbe, volontiranje u Društvu Naša djeca, rad u igraonici Fun&Play Umag, provedbi humanitarnih akcija i kreativnih radionica s roditeljima, vođenju jutarnjih tjelovježbi i plesova te ostalih projekata na temu iz zdravog života. Od 2018. aktivno sudjelujem u Erasmus + projektima, a iste te godine postala sam i licencirana trenerica Relax Kids programa, pa sam, poučena iskustvom stečenim u ovom projektu, u rad u školi uvela nove metode. Održavam cjelogodišnje radionice s učenicima s teškoćama i nadarenom djecom, držim predavanja na županijskim stručnim vijećima, uživo i online, nabrojala je Čikeš, te dodala da je autorica tri vlastita projekta.
Kao učiteljica je ove godine sudjelovala i na kvizu “Potraga za boljim internetom” u suradnji s udrugom „Suradnici u učenju“ i - osvojila nagradu.
- Od prvog dana u školskoj klupi znala sam da ću biti učiteljica. Rad s djecom me ispunjava i čini drugačijom, rekla bih boljom i kreativnijom. Dinamičan je i raznolik, u svakom trenutku primam feedback od učenika, pa znam kako ih usmjeravati, a time i pripremati za svijet odraslih. Godina pandemije bila mi je motivirajuća i izazovna, a zahvaljujući odličnoj suradnji s roditeljima prebrodili smo početničke poteškoće vezane najviše uz nedostatnu računalnu opremu, pa se sada takav oblik nastave čini vrlo prihvatljivim, izjavila je nagrađena Čikeš.