druga sezona projekta

Na natječaj poslali svoje recepte: Labinski učenici guštali u "Tjednu domaćih marendi"

| Autor: Branko Biočić
(Foto Valamar Riviera)

(Foto Valamar Riviera)


U drugoj sezoni Valamarovog projekta "Valamar brine za marende fine", kreativni recepti osnovnoškolaca osigurali su ukusne domaće marende za više od 5.200 učenika diljem Istre, Rijeke i okolice te otoka Krka. Druga sezona tog projekta započela je tjednom domaćih marendi u Osnovnoj školi Ivo Lola Ribar. Labinska je škola jedna od čak 25 s područja Istre, Rijeke i okolice te otoka Krka koliko ih je Valamar ove godine nagradio "Tjednom domaćih marendi".

Na natječaju, u kojem se od osnovnoškolaca tražilo da osmisle kreativne recepte za hladnu ili toplu marendu, učenici OŠ Ivo Lola Ribar prijavili su simpatičan i domišljat video uradak s receptom za palačinke s maslacem i medom, pri čemu su glavne sastojke za jelo nabavili od lokalnih proizvođača. Zasluženo, 503 učenika labinske škole uživalo je tako u svojoj nagradi, ukusnim i zdravim Valfresco obrocima.

- Cijeli projekt nadmašio je sva naša očekivanja. Počevši od kreativnog zadatka koji je naše učenike potaknuo na razmišljanje o zdravoj prehrani i korištenju lokalnih namirnica, preko profesionalne komunikacije u pripremi Tjedna domaćih marendi, do kvalitetnih obroka i iznimnog zadovoljstva naših učenika.

Zahvaljujemo Valamaru na svemu navedenom, rekao je Miro Alilović, ravnatelj OŠ Ivo Lola Ribar, Labin. Drugom sezonom natječaja "Valamar brine za marende fine" Valamar će u školskoj godini 2024./2025. kroz nagradu "Tjedan domaćih marendi" osigurati tjedan dana kuhanih, nutritivno uravnoteženih Valfresco obroka za više od 5.200 učenika.

Marende za učenike svih nagrađenih škola pripremaju se u Valamarovoj centralnoj kuhinji u Vinežu, koja ujedno opskrbljuje Valamarove hotele, ali i Valfresco Direkt, online trgovinu s dostavom. Suradnjom s oko 100 lokalnih OPG-ova i proizvođača, Valamar osigurava visokokvalitetne domaće namirnice za pripremu svojih jela, čime je udio domaćih proizvoda u segmentu hrane i pića dosegnuo čak 78 posto.

Povezane vijesti


Podijeli: Facebook Twiter