Inkluzivnost

Grad Poreč osigurao sredstva za asistente u nastavi u osnovnim školama za naredne tri godine

| Autor: Glas Istre
(Foto: Grad Poreč)

(Foto: Grad Poreč)


Grad Poreč-Parenzo i Grad Rovinj-Rovigno i ove su godine, uspješnom prijavom
projekta, za učenike s teškoćama u razvoju osigurali pomoćnike u nastavi. Sredstva su
osigurana za prosječno 59 učenika osnovnih škola na području Poreča i Rovinja za naredne tri školske godine, sve u sklopu projekta „PUNa torba zajedništva II.“: Pomoćnici u nastavi s radom su počeli s početkom školske godine, u Poreču u OŠ Finida i OŠ Poreč.

Gradu Poreču-Parenzo dodijeljeno je 1.330.000 EUR bespovratnih sredstava iz
Europskog socijalnog fonda plus za projekt "PUNa torba zajedništva II. u okviru Poziva „Osiguravanje pomoćnika u nastavi i stručnih komunikacijskih posrednika učenicima s teškoćama u razvoju u osnovnoškolskim i srednjoškolskim odgojno – obrazovnim ustanovama, faza VII,“ Ukupna vrijednost projekta iznosi 2.151.612 EUR, dok Grad Poreč-Parenzo i Grad Rovinj-Rovigno sufinanciraju preostalih 821.612 EUR.

Cilj projekta je unapređenje kvalitete inkluzivnog obrazovanja, pružanjem podrške
učenicima s teškoćama u razvoju kroz pomoćnike u nastavi, čime se povećava njihova
socijalna uključenost i olakšava integracija u redovne i posebne obrazovne programe.
Pomoćnici u nastavi igraju ključnu ulogu u pružanju individualizirane pomoći učenicima,
omogućujući im ravnopravno sudjelovanje u školskim aktivnostima i postizanje boljih
obrazovnih rezultata.

Osim što će se kroz ovaj projekt značajno poboljšati podrška učenicima s teškoćama,
unaprijeđeni su i uvjeti rada za pomoćnike u nastavi. Nova regulativa uključuje povećanu satnicu i bolju profesionalnu podršku, cjelogodišnji rad i edukacije, čime se dodatno potiče motivacija i zadržavanje kvalitetnih kadrova.

Projekt "PUNa torba zajedništva II." nastavak je pozitivne prakse Grada Poreča- Parenzo u osiguravanju kvalitetnog i inkluzivnog obrazovanja. Time se ne samo poboljšavaju uvjeti za učenike s teškoćama, već i za obrazovni sustav u cjelini, čineći ga pravednijim i
pristupačnijim za sve učenike. Uz podršku koju pružaju pomoćnici u nastavi, smanjuje se
rizik od socijalne isključenosti, a učenici dobivaju potrebne alate za uspjeh, unatoč izazovima s kojima se suočavaju.

Povezane vijesti


Podijeli: Facebook Twiter