u pošti ništa novo...

Zastoj u isporuci pošte na području Banjola dogodio se zbog odsustva poštara, mještanka imala niz problema zbog kašnjenja pošiljki

| Autor: Jelena Milović
Dok se poštar ne vrati, pošiljke čekaju (Snimio: Milivoj Mijošek/Glas Istre / Foto: Hrvatska pošta)

Dok se poštar ne vrati, pošiljke čekaju (Snimio: Milivoj Mijošek/Glas Istre / Foto: Hrvatska pošta)


Zbog neredovitosti pristizanja pošte u Banjolama, a što je već postala uobičajena praksa na području gotovo cijele Istre, javila nam se nezadovoljna mještanka. Navodi kako zbog aljkavosti poštanske usluge nije dobila pravovremenu obavijest o datumu dolaska na liječnički pregled u HZZO te da joj je iz tog razloga poništena žalba za invaliditet.

- Iako sam stalno kod kuće zbog bolesti, tako bitnu pošiljku poštar nije dostavio na kućna vrata u razdoblju od listopada do sredine prosinca, a u tom sam periodu imala dva poziva. Sada je postupak vraćen na početak, a meni je izgubljeno dragocjeno vrijeme, rezignirano napominje naša čitateljica.

Kamate na račune

Osim ove neugodnosti, opisuje događaj u prosincu kada joj je bitna pošiljka vraćena dan ranije od datuma koji piše na obavijesti, a djelatnica na šalteru u pošti joj je rekla i da ju je trebala podignuti do 13. No, naša sugovornica kaže da je pošiljku "po svim pravilima mogla podignuti do kraja radnog vremena centralne pošte u Puli". Na šalter je, veli ona, došla još uvijek bolesna.

"Dana 25. siječnja 2024. godine iza 15 sati zaprimila sam račun za Premium Visa Gold s par dana zakašnjenja za koje će me tražiti kamate, jer je datum plaćanja do 22. siječnja. Zašto račune ne dostavljate na vrijeme?", upitala je ova nezadovoljna mještanka Banjola Hrvatsku poštu.

Osim toga, budući da vodi udrugu, otišla je u glavnu poštu u Puli pitati gdje je zapela pošta udruge jer nije dostavljena od 15. prosinca do 10. siječnja.

"Osobno sam došla u poštu i htjela preuzeti pošiljke i to niste bili u mogućnosti napraviti. Je li Vam jasno kako svojom kadrovskom i organizacijskom neučinkovitošću kršite zakonska prava? Tko može nadoknaditi ta kašnjenja? Kako mislite riješiti taj problem u Puli i okolici? Zbog čega okrug Banjole, Vinkuran, Pomer nemaju poštanski ured kao što su imali nekad?", neka su od pitanja koja je naša čitateljica uputila Hrvatskoj pošti, a ista smo postavili i mi.

"Dostava pošiljaka na području Banjola odvija se redovito i u propisanim rokovima. Jedini period u kojem bilo manjih poteškoća u dostavi bio je na prijelazu godine kada je redoviti poštar bio odsutan. Tada su umjesto njega pošiljke dostavljale kolege na zamjeni koji ne poznaju teren te je zbog toga dostava u nekim situacijama trajala dulje od predviđenog. Ispričavamo se korisnicima i zahvaljujemo na razumijevanju", odgovorili su iz Hrvatske pošte.

Procedura na šalteru

Referirajući se na nastavak pritužbe korisnice usluga iz Pošte odgovaraju kako bez konkretnih podataka poput broja pošiljke ne mogu napraviti detaljnu provjeru slučajeva koje ona navodi.

- Vezano uz preuzimanje pošiljaka u poštanskom uredu, šalterski operateri upoznati su s procedurom u slučajevima kada korisnik sam dolazi po pošiljku koju očekuje. Ako u tom trenutku zbog obujma posla nije moguće potražiti pošiljku, radnici korisnika telefonski naknadno pozivaju nakon što pripreme pošiljku za preuzimanje, napominju iz Pošte i pozivaju korisnike da se s konkretnim podacima jave Kontakt centru na broj 072 303 304, putem e-maila [email protected] ili putem online obrasca.

Iz HP-a su naveli i da je poštanski ured na području Banjola postojao u kratkom periodu početkom 2000. godine kao pilot projekt, no zbog manjka interesa korisnika i slabog prometa nije trajno otvoren.

Povezane vijesti


Podijeli: Facebook Twiter