ČESTITKE!

Turistička zajednica Istarske županije odabrala dobitnike Zlatne koze

| Autor: Doria Mohorović


U pulskom Grand Hotelu Brioni večeras su svečano uručene nagrade Zlatna koza - Capra d’oro koju od 1994. godine dodjeljuje Turistička zajednica Istarske županije.

U kategoriji najbolji inovativni proizvod nagradu je osvojio SeaStar Hero by DiveOUT Poreč, projekt kojeg potpisuju TZ Poreč i Sonda. Najboljim turističkim proizvodom proglašen je novi vinski podrum obitelji Tomaz, atraktivna vinarija smještena u podnožju Motovuna. Za najbolji projekt vizualne komunikacije odabran je promotivni video Playful Memories (Your Perfect Playground) koji prikazuje raznolikost outdoor aktivnosti u Istri, a čiji su autori Maistra Hospitality Group i TZ Rovinj, Vrsar, Bale-Valle, Kanfanar, Svetvinčenat i Level 52 Digital Media Group. Titulom najboljeg eventa, za koji je pristiglo najviše kandidatura - čak njih 12, okrunjen je 30. Concours Mondial de Bruxelles - Istra 2023, najprestižnije svjetsko ocjenjivanje vina u organizaciji Udruge vinara i vinogradara Istre Vinistra koje se održalo u Poreču. Laureatima je priznanja uručio istarski župan Boris Miletić, predsjednik Turističke zajednice Istarske županije.

Kandidature ocjenjivalo Povjerenstvo

Ove je godine na javni poziv, objavljen u povodu Svjetskog dana turizma, pristiglo 28 kandidatura. Kako se moglo čuti, ovog puta nisu pristigli prijedlozi za dodjelu nagrade pojedincima, no Povjerenstvo raduje činjenica da se velika pažnja posvećuje kreiranju brojnih i raznovrsnih projekta, proizvoda, doživljaja i aktivnosti na području poluotoka, predstavljenih kroz dodjelu godišnje nagrade.

Kandidature je ocjenjivalo Povjerenstvo u čijem su radu uz Borisa Miletića, sudjelovali i Barbara Ban, novinarka Jutarnjeg lista, Sara Prenc, Studio Tumpić/Prenc, Milan Pavlović, novinar Glasa Istre, Boris Žgomba, član Turističkog vijeća TZ Istarske županije i Denis Ivošević, direktor Ureda Turističke zajednice Istre.

(Snimio Duško Marušić Čiči)(Snimio Duško Marušić Čiči)

Priznanje za Seastar Hero preuzeo je Nenad Velenik, direktor porečke turističke zajednice, a riječ je o inovativnom turističkom proizvodu koji turizam i brigu za okoliš kao nužan rastući trend spaja u cjelinu. Gostima na plažama omogućuje da istražuju podmorje i sudjeluju u uklanjanju sitnog otpada iz mora, pritom se zabavljajući. U manje od 3 mjeseca na samo 5 lokacija je više od tisuću SeaStar heroja iz mora izvuklo 4.500 predmeta. Projekt su podržala 54 ugostiteljska objekta, a svi su zajedno pokazali kako na kreativan način povezati lokalno stanovništvo i posjetitelje u zajedničkom cilju očuvanja čistog mora za sadašnje i buduće generacije.

(Snimio Duško Marušić Čiči)(Snimio Duško Marušić Čiči)

Nagrađeni vinski event okarakteriziran kao Liga prvaka vinskog svijeta - jubilarno 30. izdanje svjetskog ocjenjivanja Concours Mondial de Bruxelles, okupio je u svibnju na nekoliko dana 320 ocjenjivača iz 50 zemalja među kojima i 14 hrvatskih, a ocijenjeno je 7.504 uzoraka vina. Kako se moglo čuti, takav događaj Istra i Hrvatska još nije vidjela. Nagradu je preuzeo predsjednik Vinistre Luka Rossi.

Raznolikost outdoor aktivnosti

Još jedan laureat, inspirativni film Playful Memories, prikazuje raznolikost outdoor aktivnosti na različitim lokacijama u Istra - a film, koji prati četiri različite skupine ljudi, istražuje svijet penjanja, vožnje kajakom, trail trčanja i nordijskog hodanja. Cilj filma je inspirirati i privući zaljubljenu publiku u outdoor sportove, potičući ih da istraže prirodne ljepote, povijesne lokalitete, raznolikost avantura na području destinacija Rovinj, Vrsar, Bale, Svetvinčenat i Kanfanar. Priznanja su preuzeli Bernard Musulin, voditelj projekata u Maistri i klastera turističkih zajednica Rovinj, Kanfanar, Bale-Valle, Svetvinčenat i Vrsar i Sanel Isanović, kreativni direktor Levela52.

(Snimio Duško Marušić Čiči)(Snimio Duško Marušić Čiči)

Najbolji turistički proizvod u 2023. godini, moderan i suvremeno opremljeni podrum višestruko nagrađivane motovunske vinarije Tomaz ubraja se u najznačajnije investicije u sektoru vinarstva u Hrvatskoj. Veliki vinski podrum, u neposrednoj blizini obiteljske kuće Tomaz, s kojeg se prostire pogled na motovunski pejzaž, nudi i edukacijsko-degustacijsku dvoranu te prodajno-izložbeni prostor.

Paralelno s početkom izgradnje novog podruma, vinarija Tomaz je u 2022. godini priredila rebrending vizualnog identiteta »Vina van okvira«, koji kroz vinske etikete, odnosno četiri linije vina, promovira Motovun kao destinaciju: pjenušava vina (Rijeka Mirna), svježa vina (Motovunsko tlo), odležana vina (Motovunska šuma) i premium vina (Bijeli tartuf).

Pet kategorija

Zlatna koza se od 2011. godine dodjeljuje u pet kategorija: kao nagrada zaslužnim pojedincima u obliku prigodne skulpture koze i novčanu nagradu u iznosu od 1.500 eura te kao povelja uz nagradu od 600 eura projektima, proizvodima ili aktivnostima u kategorijama Eventi, Vizualne komunikacije, Turistički proizvod i Inovativni proizvod.

Povezane vijesti


Podijeli: Facebook Twiter