PRESTIŽNA NAGRADA

VELIKA FOTOGALERIJA / Dodijeljene Zlatne koze: Baby Lasagni priznanje za doprinos promociji Istre na globalnoj razini

| Autor: Doria Mohorović


U dvorani Grand Hotela Brioni u Puli, danas je održana tradicionalna dodjela prestižne nagrade Zlatna koza - Capra d'oro, kojom Turistička zajednica Istarske županije već više od desetljeća odaje priznanje najboljim projektima, pojedincima i inicijativama u području marketinških aktivnosti u turizmu.

Poseban fokus ovogodišnje dodjele bio je na održivosti i inovativnosti, ključnim odrednicama budućeg razvoja istarskog turizma. Okupljenima su se uvodno obratili istarski župan Boris Miletić i direktor Turističke zajednice Denis Ivošević. Miletić je čestitao laureatima, istaknuvši kako istarski turizam čini sedam posto BDP-a Hrvatske, ali i kako budućnost istarskog turizma mora biti usmjerena prema održivosti.

- Sezona nije jedini temelj turističke godine, a predsezona i posezona otvaraju velike mogućnosti za daljnji rast, poručio je župan.

(Snimio Milivoj Mijošek)(Snimio Milivoj Mijošek)

Ivošević je podsjetio na 30 godina rada Turističke zajednice Istarske županije, najavivši svečanu proslavu obljetnice iduće godine, a pritom je istaknuo pionirsku ulogu Istarske županije u izradi masterplana razvoja turizma i strateških partnerstava.

Posebno priznanje za doprinos promociji Istre na globalnoj razini osvojio je mladi umaški glazbenik Marko Purišić, poznat kao Baby Lasagna, čiji je hit Rim Tim Tagi Dim osvojio drugo mjesto na Euroviziji. U ime Marka, nagradu je preuzeo njegov otac, a uručio ju je župan Miletić.

Zlatna koza za dugogodišnji doprinos pozicioniranju Istre kao gourmet destinacije, pripala je Micheli i Emanueleu Scarellu, vlasnicima rovinjskog restorana Agli Amici. Samo nekoliko mjeseci nakon otvaranja, njihov je restoran osvojio dvije Michelinove zvjezdice, čime su dodatno afirmirali Istru na svjetskoj gastronomskoj sceni.

(Snimio Milivoj Mijošek)(Snimio Milivoj Mijošek)

Novitet ovogodišnje dodjele bila je nagrada Capra Verde, namijenjena projektima održivog turizma, koju je osvojila vodeća turistička kompanija Valamar Riviera. Njihova strategija održivog razvoja do 2026. godine obuhvaća niz ambicioznih ciljeva, uključujući dekarbonizaciju, eliminaciju jednokratne plastike, smanjenje otpada, sadnju novih stabala te poticanje lokalnih proizvoda i zaposlenika.

U kategoriji inovativnog proizvoda, priznanje je pripalo projektu Kova experience tvrtke Arsiana i Općine Raša, koji posjetiteljima omogućuje autentičan doživljaj rudarske povijesti Raše kroz obilazak najvećeg rudnika ugljena u Hrvatskoj.

Najviše prijava pristiglo je u kategoriji Eventi, a nagrada je dodijeljena manifestaciji Pulsko kulturno ljeto. Održano u obnovljenom Malom rimskom kazalištu i Areni, ovo i prošlo ljeto privuklo je tisuće posjetitelja, oživljavajući antičku arhitekturu uz koncerte renomiranih umjetnika poput Gonzala Rubalcabe i Thievery Corporationa. Titula za najbolji turistički proizvod pripala je destinacijskoj booking platformi To Do in Istria, osmišljenoj unutar novog razvojnog projekta IRTA-e, s ciljem poticanja digitalne transformacije destinacije i unapređenja turističke ponude poluotoka.

(Snimio Milivoj Mijošek)(Snimio Milivoj Mijošek)

Kako je, među ostalim, objašnjeno u kandidaturi, sveobuhvatna online rezervacijska platforma destinacije obuhvaća više od 100 različitih atrakcija, tura i doživljaja uz povezivanje lokalnih ponuđača na jednom mjestu. Najboljim projektom u posljednjoj kategoriji Vizualnih komunikacija proglašene su Vodnjanske štorijice, projekt vodnjanske turističke zajednice.

Riječ je o originalnom kulturno-turističkom izdanju koje spaja povijest, baštinu i inovativnu tehnologiju u atraktivan strip. U suradnji s nagrađivanim ilustratorima i s pomoću proširene stvarnosti (AR) kroz aplikaciju TaleUp, strip oživljava lokalne legende i povijesne priče Vodnjana, Galižane i Peroja.

Povezane vijesti


Podijeli: Facebook Twiter