Na završnicu još jednog uspješnog Backstage Live Pula festivala, dolazi inozemni virtuoz - jedan od najboljih bubnjara, Adam Nussbaum. Nakon što je godinama svojim sviranjem pomagao drugim glazbenicima da do maksimuma razviju svoj potencijal, Nussbaum je nedavno pokrenuo projekt Lead Belly kroz koji, uz saksofonista Ohada Talmora te gitariste Steevea Cardenasa i Natea Radlyja, odaje počast bluesu i velikom blues glazbeniku Lead Bellyju
Adam Nussbaum i njegov kvartet kojeg čine Ohad Talmor, Steeve Cardenas i Nate Radly (Snimio Gerard Richter)
Sutra u 20 sati u Istarskom narodnom kazalištu – Gradskom kazalištu Pula predstavit će se slavni američki bubnjar Adam Nussbaum sa svojim projektom posvećenom glazbenoj ostavštini Huddieja Williama Ledbettera (1888. – 1949.) poznatijeg kao Lead Belly, što će biti i zadnji koncert 3. Backstage Live Pula festivala.
Na završnicu još jednog uspješnog Backstage Live Pula festivala, dolazi inozemni virtuoz - jedan od najboljih bubnjara, Adam Nussbaum. Nakon što je godinama svojim sviranjem pomagao drugim glazbenicima da do maksimuma razviju svoj potencijal, Adam Nussbaum je nedavno pokrenuo projekt Lead Belly kroz koji, uz saksofonista Ohada Talmora te gitariste Steevea Cardenasa i Natea Radlyja, odaje počast bluesu i velikom blues glazbeniku Lead Bellyju kojeg obožava od najranije dobi, a projekt donosi suvremeno viđenje bluesa, primjereno današnjem dobu.
Lead Belly je poznat po svojim verzijama američkih folk pjesama kao što su "In The Pines", "Goodnight, Irene", "Midnight Special" ili "Black Betty". Da, upravo one "Black Betty" koju su obradili Ram Jam i Tom Jones, a Nussbaumova verzija može se naći na YouTubeu.
Nussbaum je vrsni bubnjar i traženi glazbeni pedagog. Predaje u institucijama kao što su Berklee School of Music, Državno sveučilište u New Yorku, New School i na brojnim konzervatorijima širom svijeta. Također je s Hudson Musicom koproducirao sedmosatni edukativni video materijal pod nazivom "The Art of Playing Brushes".
Rođen je u New Yorku, a odrastao je u Norwalku u državi Connecticut. Bubnjeve je počeo svirati kao dvanaestogodišnjak, nakon što je pet godina učio svirati klavir. Kao tinejdžer je svirao bas i saksofon. Godine 1975. seli u New York kako bi pohađao Davisov centar za scenske umjetnosti na City Collegeu. Na kraju se usredotočio na bubnjeve. Tijekom više od četrdeset godina karijere svirao je i snimao s vrhunskim jazzistima kao što su Paul Bley, Lee Konitz, Dave Liebman, John Abercrombie, Michael i Randy Brecker, Eliane Elias, Gil Evans, Stan Getz, James Moody, Bob Berg, John Scofield, Joe Sample, Toots Thielemans, Kenny Wheeler i Niels-HenningØrsted Pedersen. Među brojnim suradnjama je ona sa Seamusom Blakeom, Jayjem Andersonom i Ozom Noyem član je sastava BANN, s Daveom Liebmanom i Steveom Swallowom čini trio We3, s Gwilymom Simcockom, Steveom Rodbyjem i Mikeom Walkerom svira u sastavu The Impossible Gentlemen, s Johnom Abercrombiejem, Jerryjem Bergonzijem i Garyjem Versaceom član je The Nuttree Quarteta, a s Ratkom Zjačom, Simoneom Zanchinijem i Martinom Gjakonovskim svira u ZZ Quartetu.