TOP CAMPING I HTZ

Pokrenuta promotivna kampanja okrenuta turistima iz Francuske: "HRVATSKA - DRAGULJ JADRANA"

| Autor: Duška PALIBRK
Reportaža u najtiražnijem francuskom kamping magazinu Le monde du Plein air objavljena je pod naslovom "Hrvatska - dragulj Jadrana"

Reportaža u najtiražnijem francuskom kamping magazinu Le monde du Plein air objavljena je pod naslovom "Hrvatska - dragulj Jadrana"


Top Camping iz Poreča u suradnji s HTZ-ovim uredom u Parizu pokrenuo je promotivnu kampanju na francuskom tržištu, i to oglasom na 12 stranica u najtiražnijem francuskom kamping magazinu Le monde du Plein Air. Reportaža objavljena pod naslovom "Hrvatska - dragulj Jadrana" namijenjena je posebno kampistima, ali i svima ostalima koji vole putovati u Hrvatsku.

Kampanja je objavljena početkom ožujka, koji je i po potražnji najintenzivniji mjesec za odluku kamo putovati i kampirati.

Jerko Sladoljev iz Top Campinga kaže da je francusko tržište bilo u porastu u svim hrvatskim regijama, osim u Dubrovniku i Istri, gdje je ostalo stabilno. Regija Zadra zabilježila je plus od čak 25 posto, regija Splita 19 posto, Lika i Senj 13 posto, Zagreb sedam posto te Šibenik i Kvarner po dva posto. Francuzi se, dakle, u jednakoj mjeri opredjeljuju za sve hrvatske regije, svoj inicijalni interes za dubrovačku i splitsku regiju šire na cijelu Hrvatsku.

fhxn

- Zadar bilježi znatan porast zahvaljujući i novim letovima Ryanaira, novom klub-hotelu francuskog organizatora putovanja u Biogradu te promidžbenim kampanjama koje prate razvoj tog tržišta. Na ovaj se način broj od 36.000 francuskih turista u 2010. godini u zadarskoj regiji popeo na 51.000 u 2013., za 42 posto više. Regije Istre i Kvarnera također bilježe porast, iako nešto sporije s obzirom na manji broj letova iz Francuske prema aerodromima u Puli i na Krku.

U 2021. i 2022. godini stavljen je naglasak na promociju regija koje su bile dostupne putem novih aviolinija, ali i automobilom, a promocija je išla kroz prizmu originalnih doživljaja, odnosno iskustava u cilju obogaćivanja imidža destinacije, poput eno-gastro ponude u Istri, otoka i prirode, nacionalnih parkova u regiji Zadra, fešti i pješačenja u Lici, city breaka u Zagrebu i Zagorju i slično, kaže Sladoljev.

Kampanja porečkog Top Campinga dobro je tempirana i s obzirom da ove godine Francuski institut u Hrvatskoj u suradnji s Francuskim veleposlanstvom u Zagrebu obilježava Dane frankofonije upravo tijekom mjeseca ožujka i dulje, uz bogat i eklektičan program, uživo i online. Kampanja je odrađena na šest duplerica na kojima se predstavljaju sva odredišta Hrvatske, od Istre do Dubrovnika. Najveći dio reportaže posvećen je srednjem Jadranu, točnije destinaciji i regiji Zadar, a predstavlja se ukupno devet hrvatskih kampova koji su po izboru redakcije i brojnošću francuskih gostiju najatraktivniji za francusko tržište.

fhxn

Istra je zastupljena s Camping Arena Grand Kaželom u Medulinu i Top Camping markom, zadarska regija sa Šimunima na otoku Pagu, Holiday Resortom u Zatonu i kampom Parko Soline u Biogradu na Moru. Regija Split prezentirala se sa svoja dva najbolja kampa, Rožac u Trogiru (TZ Okrug Gornji) i Stobreč u Splitu, dok je regija Dubrovnik zastupljena s najatraktivnijom ponudom na poluotoku Pelješcu, kampom Nevio u Orebiću.

Kampanja je odrađena i digitalno s personaliziranim banerima svih dionika. Cijeli članak o hrvatskoj kamping ponudi, osim u brošuri, objavljen je i u online verziji kao brandcontent i hostiran na web stranici s poveznicama koje preusmjeravaju na svakog od oglašivača, uključujući urede turističkih zajednica županij.

jukz

Facebook post je također sponzoriran na stranici Le Monde du Plein Air i napravljen je specifično kako bi se istaknuo web članak. Reportaža je također istaknuta u dva biltena s banerima te poslana na više od 300 tisuća adresa, dakle cijeloj bazi vanjskog svijeta. Svaki kamp i turistička zajednica prikazani su u rotirajućem premium formatu na stranici Plein Aira i to će biti aktualno sljedeća tri mjeseca, do srpnja, ističe Sladoljev.

Povezane vijesti


Podijeli: Facebook Twiter