Arhiva G. I.
Prikaz gej para na plaži uz poruku vremena se mijenjaju, veliki su iskorak za hrvatsko društvo. Pipi je "teaser" hrvatskom društvu. Ulijeva nadu da se vremena mijenjaju - na bolje. "Pipi to je piće za stare i mlade, zato pijte Pipi to nam snagu daje!"
Ne boli me Pipi što u Hrvatskoj ne možeš biti ono što jesi, već se skrivati u nazadnom licemjerju društva koje još uvijek broji krvna zrnca i za mase se igra ustaša i partizana, a vladajući mažu narodu oči dok njihova djeca grade bolju budućnost u nekom svijetu gdje je ljubav između dva partnera normalna stvar.
I baš me boli Pipi što su dušebrižnici zgranuti najnovijom reklamom za popularno piće Pipi na kojoj se uz stiliziran crtež dvojice muškaraca u tangama na plaži drže za ruke i crtaju srčeka u pijesku i posve je jasno da su zaljubljeni. I da su gay. Gay it's ok. Ne, na ovim prostorima. Prizor, briljantnog marketinškog poteza Dalmacijavina, nažalost, sigurno nećete vidjeti na hrvatskim plažama, ni ovoga ljeta ni u skorijoj budućnosti.
Možda, ako potraje korona pa će u cilju mjera spašavanja sezone popuštati mjere i gledati ispod maskice kroz prste ruku pa na plažama, kafićima, ulicama te dozvoliti muškarcima da se grle, drže za ruku da budu kao drugi. Jer se i sada tretiraju kao drugi, drugačiji…A drugačije je, negdje - legitimno.
Treći spol
Njemačka, taj balkanski uzor prosperiteta, mogućnost ostvarenja dobrog života gasterbajterstvom još je prošle godine dozvolila treći spol. Tako se službeno od 1. siječnja 2019. godine u Njemačkoj interseksualne osobe mogu u dokumentima izjasniti kao različite. Time je službeno ova najmoćnija europska država ozakonila različitost. Na rodnom listu roditelji mogu za dijete upisati da je "različit". Uveden je, dakle, novi pojam za osobe koje se ne osjećaju, a ni fizički nisu ni muškarac ni žena. U Velikoj Britaniji u studentskim kampusima toaleta ima tri - za nju, njega i "them", njih…drugačijih.
Kada bi to vidio na kampusu gdjegod u Hrvatskoj, John Vice Batarelo stavio bi se na lomaču. Taj 51-godišnji sociolog, aktivist i predsjednik katoličke udruge Vigilare, poznat po tome što je svojedobno izgubio tužbu protiv bivšeg predsjednika Ive Josipovića, zbog "uznemiravanja, odnosno diskriminiranja pripadnika katoličke vjeroispovijesti" njegovom izjavom da je Hrvatska sekularna država, a ne katolička džamahirija, nije birao riječi da opiše ilustraciju koja ga je doslovno zgrozila.
- Odvratno. Bojkot! Ne kupovati niti Pipi niti bilo što od Dalmacijavina koji je vlasnik. Sram vas bilo što potkopavate hrvatsku i katoličku kulturu i moral. Homo propaganda i indoktrinacija (na "simpa" način) djece i mladih. Ovo je dio globalističke sekularne i sodomističke agende. Nasilno ruše sve naše kršćanske temelje, a najviše moral i obitelj, napisao je na društvenim mrežama.
Ipak je to Hrvatska ponosna članica Europske Unije, u kojoj Željka Markić, predsjednica udruge U ime obitelji, nakon odluke Ustavnog suda da gej parovi mogu usvajati djecu, izjavljuje kako je ta odluka opasna za demokraciju. U takvom, nimalo ugodnom ozračju za LGBTQ populaciju, kad trpe nezamislive uvrede na svoj račun, dok se u Imotskom na karnevalu pali figura istospolnog para s posvojenim djetetom kojem je na čelu nacrtana zvijezda petokraka. I njih ne boli Pipi!
"Prija" može
Isto tako boli ih Pipi što se maloljetnice polugole na 20 centimetara iznad zemlje vuku po cajkama. To je u redu. Folklor, pa makar i uvezen. Curka se mora dobro udati. Guzice i sise, nikome ne smetaju. Potvrđuje to i Pipi reklama. Naime, marketinška agencija Imago koja je i osmislila reklame svakih nekoliko dana na društvenim mrežama postavi novu ilustraciju. Jedna od njih je i ona na kojoj se dvije potpuno gole žene drže ruku pod ruku. Reakcija - nema. Dijelom i zbog toga što su djevojke u opisu nazvane "prijama". Možda su i "prije" zaljubljene? A koga boli Pipi u Hrvatskoj sve dok to nije muško jer u patrijahalnom društvu ljubav dvoje muškaraca jednostavno - ne prolazi. Dvije žene mogu i proći, ipak nemaju one snagu, nisu one stup društva, pa se na njih i zatvaraju oči, ali dva muškarca da se vole u Hrvatskoj, u toj maloj zemlji za odmor heteroseksualaca - nemoguće.
U Hrvata je žena još uvijek majka rodilja. Tu je ona realizirana. A što kada nije sve to? Gdje je ona? O tome upravo govori pobjednik Pula film festivala film "Tereza 37" u režiji Danila Šerbedžije dok je glavna glumica Lana Barić dobitnica Zlatne Arene za scenarij. U pobjedničkom filmu ta vječna žena žrtva, žena paćenica u bitci sa svakodnevnicom u konzervativnoj sredini usudi se ispasti iz normativa društva pokušavajući se s njime nositi. Žena pod pritiskom okoline, ali i biološkog sata pomnoženog s godinama u zakonitoj bračnoj zajednici dijelom je svakodnevnice, no činjenica da se Tereza ne miri sa sudbinom niti nakon četvrtog spontanog pobačaja već mijenja paradigmu ili modus operandi iskazuje borbenost suvremene žene koja preuzima konce vlastitog života kako bi ostvarila ono što društvo od nje očekuje i okreće se zadovoljavanju svojih potreba.
Promjena
U okvirima domaće kinematografije – pa i stranog filma – to je revolucionaran koncept. Vidjeli smo dosad na desetke filmova i drama u kojima muškarci iz dosade pretražuju imenike svojih mobitela kako bi našli nekoga s kime će se zabaviti, no da to radi žena, na to nismo navikli. Posebice u Hrvatskoj. Kao ni na to da me boli Pipi što gay par živi život. Vremena se mijenjaju.
Zato je kampanja “Boli me Pipi”, više od reklame, ona je mali iskorak za hrvatski marketnig prikazavši gej par na plaži uz poruku vremena se mijenjaju, ali veliki iskorak za hrvatsko društvo. Pipi je "teaser" hrvatskom društvu. Ulijeva nadu da se vremena mijenjaju - na bolje. "Pipi to je piće za stare i mlade, zato pijte Pipi to nam snagu daje!".