Histria (Arhiva)
U Puli u hotelu Park Plaza Histria okupili su se menadžeri kvalitete na 20. međunarodnom simpoziju "Kvaliteta - jučer, danas, sutra" kojeg je organiziralo Hrvatsko društvo menadžera kvalitete.
Na panel-diskusiji izlagači su govorili o sustavu kvalitete kroz povijest i doprinosu kvalitete razvoju ljudske civilizacije, a pokušalo se odgovoriti na pitanje što raditi u budućnosti da bi se povećala konkurentnost gospodarstva, ali i kvaliteta života građana.
Na simpoziju su gostovali autori i menadžeri iz svih zemalja svijeta, na čelu s moderatorom, glavnim organizatorom i predsjednikom Hrvatskog društva menadžera kvalitete doc. dr. sc. Miroslav Drljača.
Kako nam je objasnio Drljača, menadžer kvalitete je osoba koja je završila fakultet, ima visoku naobrazbu, ali i specijalističko obrazovanje iz područja sustava upravljanja kvalitetom.
Sustav kvalitete se, kazao je, temelji na zahtjevima korisnika.
- Treba prepoznati njihove zahtjeve te sustav upravljanja prilagoditi i urediti tako da usluga ispunjava sve zahtjeve kupaca. Kvaliteta je, dakle, orijentirana tržištu i kupcu, čime ona postiže svoju konkurentnost i stvara pretpostavke za opstanak i razvoj na tržištu, kazao je Drljača, dodavši da su u Pulu došli zato što je Istra perjanica hrvatskog turizma i ima sustav upravljanja kvalitetom, jednako kao i Pula.