Armani baš traži ovakvu atraktivnu lokaciju - ispražnjena Ulica Sergijevaca (Dejan ŠTIFANIĆ)
Bilo bi lijepo kada bi netko iz Grada znao da je britanski Marks&Spencer svoje trgovine zbog neisplativosti u Hrvatskoj, ali i u ostatku svijeta, zatvorio još 2016. te su se preorijentirali na prehrambene artikle. Isto tako, omiljena Zara može doći u Prvomajsku ili Flanatičku, ali samo on line. Vlasnik popularnog španjolskog lanca trgovina iduće godine seli prodaju svih svojih brendova na internet
Aj, puna je Pula praznih prostora i šupljih ideja. Grad Pula nedavno je objavio javni natječaj na kojem nudi u zakup 23 poslovna prostora u samom centru grada.
I sada kada je propao Uljanik, Benetton i sve ostale industrije i kada ćemo u bliskoj (a vrijeme je relativan pojam) budućnosti postati luksuzna turistička destinacija, Grad je odlučio da mu isto tako treba i luksuznih trgovina za neke nove bogate turiste i Puljane koji će se obogatiti na njima.
Tako u natječaju piše da je, "u svrhu podizanja kvalitete ponude i imidža grada Pule", za poslovne prostore u užem centru - na adresama Ciscuttijeva 14, Flanatička 9 i 19, Sergijevaca 36, 43 i 57, Veronska 6, Zagrebačka 1 - raspisan za trgovinsku djelatnost i to za jednu ili više od sljedećih robnih marki: Armani, Astibo, Basler, Bershka, Betty Barclay, Bruno Bruni, Camel, Campione, Centra, Centra Mini, Enzoani, Eddy K, Desigual, Dolce&Gabbana, Elviton, E.T., Gerry Weber, H&M, Imperial, Iwie, Jadran tvornica čarapa, Kennys, Lauren, Liu Jo, Mango, Marella, Marina Rinaldi, Marks&Spencer, Massimo Dutti, Max Mara Weekend, Mayoral, Moderato, Mohito, Mori Lee, Naf-Naf, Naš dom, Navigare, Nina fashion, Prahir, Penny Black, Pinko, Pulllove, Tally Waijl, Top Sport, San Patrick by Pronovias Group, Slam, Soja, Stradivarius, Vision i Zara.