Brojne trgovine u centru su zatvorene (N. LAZAREVIĆ)
Poduzetnici koji su nas obavijestili o ovoj ideji ogorčeni su što im uopće netko takvo što predlaže. Grad je prvo dopustio pustošenje centra, kažu, time što je dozvolio gradnju tolikih trgovačkih objekata na rubnim dijelovima grada, a sada na plećima poduzetnika žele vratiti ljude u centar. Smatraju da bi Grad trebao biti taj koji će se pobrinuti da oživi centar, ukidanjem nameta poput spomeničke rente i smanjenjem cijena za terase i poslovne prostore
Sve poduzetnike koji imaju trgovine, barove, bistroe u centru grada okupiti na jednom mjestu, oglasiti ih na Facebooku i Instagramu i svaku objavu o nekom događanju ili popustu naplatiti 20 kuna. Ideja je to koja je krenula iz Ceha trgovaca pri Hrvatskoj gospodarskoj komori - Županijskoj komori u Puli. Projekt radnog naziva "Pula - gradski đir" zasad je predstavljen samo poduzetnicima, koji su nam i proslijedili e-mail odaslan iz Županijske komore.
Grad i TZ (ni)su uključeni
Ti poduzetnici smatraju da je projekt, u koji su uključeni i Grad te pulska Turistička zajednica, potpuno promašen. Ogorčeni su što im uopće netko takvo što predlaže. Pojašnjavaju da je Grad prvo dopustio pustošenje centra time što je dozvolio gradnju tolikih trgovačkih objekata na rubnim dijelovima grada, a sada na plećima poduzetnika žele vratiti ljude u taj dio grada.
Smatraju da bi Grad trebao biti taj koji će se pobrinuti da oživi centar. Prema njihovom mišljenju, neke od mjera trebale bi biti ukidanje nameta poput spomeničke rente i smanjenje cijena za ugostiteljske terase na javnim površinama i poslovne prostore.
Katja Petrovski iz Županijske komore, s čije je e-mail adrese odaslan poziv poduzetnicima, pojašnjava da je ona samo informirala članove o inicijativi koju je zapravo pokrenuo Ceh za trgovinu. "Nismo sudjelovali ni u kakvim razgovorima s Gradom i TZ-om. To je napravila predsjednica našeg Ceha trgovine Elida Cerovac Bakiš", ogradila se Petrovski. Otkrila nam je da zasad poduzetnici nisu iskazali interes za zajedničkim oglašavanjem na društvenim mrežama te naglasila da poziv koji su odaslali nije bio javan, već su njime samo htjeli vidjeti hoće li netko iskazati interes.