Nastavljaju se pregovori

ŠOFERI PULAPROMETA ODLAZE ZBOG LOŠIH MEĐULJUDSKIH ODNOSA I PRENISKIH PLAĆA. Direktor Josipović otkriva plan kako tome stati na kraj

Trenutno radim na tome da se oba problema što prije riješe na zadovoljstvo i Uprave i radnika. Cilj je uspostaviti odnos u kojem neće postojati animozitet između Uprave, odnosno nadređenih i podređenih, nego kvalitetan odnos suradnje i uvažavanja, kaže direktor Pulaprometa Tomislav Josipović

| Autor: Helena MOSTARKIĆ GOBBO
Arhiva G. I.

Arhiva G. I.


Nastavljeni su pregovori između sindikata i Uprave Pulaprometa, a dojmove o pregovorima, kao i odgovore na neka od krucijalnih pitanja za Pulapromet potražili smo od Tomislava Josipovića, novog direktora koji je tu funkciju preuzeo početkom ovog mjeseca.

Na upit kako će pristupiti poboljšanju narušenih odnosa između Uprave i radnika Pulaprometa, Josipović je odgovorio da to treba prije svega učiniti kvalitetnom i otvorenom komunikacijom.

- Nužno je međusobno uvažavanje te razmatranje problema, prijedloga i rješenja. Ne smiju se donositi važne odluke koje se odnose na radnike, a da se njih prethodno ne obavijesti ili zatraži mišljenje u situacijama koje to zahtijevaju. Osim toga, potrebno je uspostaviti takav način rada kojim se nitko neće osjećati ugroženim, podređenim ili nepoštivanim. Ukoliko se stvore preduvjeti u kojima će se svi osjećati jednako tretiranima, to će biti veliki pomak u poboljšanju odnosa i u tom pogledu su već poduzeti određeni koraci. Konkretno, još uvijek obavljam razgovore i održavam sastanke sa svim radnicima. Osim toga, dva puta je održan sastanak s predstavnicima radnika, rekao je Josipović.

Što se tiče nezadovoljstva uvjetima rada zbog kojih je navodno velik broj vozača otišao iz firme, Josipović navodi da je, prema informacijama kojima on raspolaže, dio radnika, uglavnom vozača, otišao dijelom zbog međuljudskih odnosa, a dijelom zbog plaća.

-Trenutno radim na tome da se oba problema što prije riješe na zadovoljstvo i Uprave i zaposlenika. Važno je naglasiti da je cilj uspostaviti odnos u kojem neće postojati animozitet između Uprave, odnosno nadređenih i podređenih nego kvalitetan odnos suradnje i uvažavanja. Uostalom samo na taj način tvrtka može ići naprijed, rekao je i objasnio kako planira nadomjestiti broj vozača koji je napustio tvrtku.

- Već smo proširili oglasne kanale, a u planu su i daljnji koraci. Moramo se približiti tržištu ponude rada te što prije anulirati probleme unutar firme da bismo u javnosti bili percipirani kao kvalitetan poslodavac i pružatelj usluge. Planiramo anketiranje zaposlenih da bismo došli do informacija koje su nužne za daljnji rad tvrtke i poboljšanje procesa i uvjeta rada. S obzirom na nedostatak vozača, vrlo je izgledna mogućnost sufinanciranja kvalifikacije za vozača, kao i sufinanciranje smještaja za vozače koji nisu s područja Puljštine, a spremni su stupiti u radni odnos. Ipak, nadam se da ćemo potrebne radnike, u ovom trenutku vozače, pronaći na području koje gravitira Puli“, pojašnjava Josipović.

Što se tiče broja zaposlenih vozača, a i onog koji nedostaje, direktor Josipović navodi da se ta brojka mijenja iz dana u dan.

- Trenutno je zaposleno 70 vozača, među kojima 67 linijskih koji aktivno voze i 3 dežurna. Za uvođenje “predkoronskih” linija i broja polazaka trebalo bi dodatnih oko osam vozača“, veli novi direktor koji je još na početku mandata najavio nastavak pregovora sa sindikatima. Nastavljeni su koncem proteklog tjedna.

OPŠIRNIJE U TISKANOM I GLAS ISTRE PDF ONLINE IZDANJU

Povezane vijesti


Podijeli: Facebook Twiter