POVIJEST SE PONAVLJA

I OVE GODINE NA METI NEZADOVOLJNIH GOSTIJU, Grad će poslati komunalne redare da provjere "Nonno"


U našu je redakciju nedavno stiglo pismo čitatelja koji se požalio na restoran "Nonno" koji se nalazi u samom centru grada, točnije na Forumu. Isto je pismo upućeno i gradonačelniku i pulskoj Turističkoj zajednici. Iako pritužbe na ovaj restoran i nisu novost, jer gotovo svako ljeto izvještavamo o nezadovoljnim gostima koji su jeli u tom objektu, u ovom pismu se konkretno gosti žale na gotovo - sve! Zanimljivo je napomenuti da se i prema ocjenama gostiju na portalu TripAdvisor ovaj objekt nalazi na posljednjem mjestu.

Psovanje i guranje gostiju

- Zanima nas zašto se na pulskom Forumu godinama tolerira sramotno i necivilizirano ponašanje u radu ugostiteljskog objekta "Nonno" koje je ove godine u svom vrhuncu. Svaki gost koji boravi ili dođe u posjet Puli nakratko ili poduže zaustavi se na trgu i svjedokom je svakodnevnih scena, češće uvečer, koje uključuju psovanje gostiju i osoblja, guranje gostiju s terase, vikanje na one koji se žale na lošu hranu i usluge te udaranje i natjeravanje gostiju po trgu. Naravno da će vlasnik reći da je uvijek gost bio u krivu, ali zašto se to događa uvijek u istom objektu?, pita se autor pisma te, između ostalog, dodaje da se trgom ne može proći bez da vas ne zaustavi tzv. ubacivač ili booker što je gradskom odlukom i zabranjeno, a koji u ovom slučaju ima preko 70 godi na pa viče na goste i prolaznike, a nerijetko se i potuče s nezadovoljnim gostima.

Ipak, obilaskom Foruma, uvjeravaju nas ljudi na ovom glavnom gradskom trgu s kojima smo razgovarali, situacija u "Nonnu" ipak se iz godine u godinu popravlja te je naspram prethodnih godina ipak poboljšao kvalitetu.

No, na portalu TripAdvisor ocjena restorana Nonno je 1,5 od mogućih 5! Na Googleu ima ocjenu pak 1,2. Od komentara ostavljenih na stranici TripAdvisor naišli smo uglavnom na one negativne. Ono na što se gosti najviše žale je "couvert" kojeg restorani mogu, ali i ne moraju naplaćivati. Konkretno, u restoranu "Nonno" ga naplaćuju, i to 15 kuna po osobi i za to nude predjelo u obliku snacka - htjeli ga ili ne dobiju ga i moraju ga platiti. Sljedeće na što se gosti TripAdvisora žale je kvaliteta poslužene hrane i previsoka cijena za takvu (ne)kvalitetu. Smeta im i "ubacivač", a također komentiraju i kako gazdarica "terorizira" svoje osoblje ispred gostiju što smatraju neumjesnim. (Andrea LONČARIĆ, Snimio Dejan ŠTIFANIĆ)

OPŠIRNIJE U TISKANOM I GLAS ISTRE PDF ONLINE IZDANJU

Povezane vijesti


Podijeli: Facebook Twiter