U PARK ŠUMI ŠIJANA SURADNJA NATURA HISTRICE I GIMNAZIJE

Gimnazijalci označili 20 vrsta drvenastih biljaka


Cilj projekta je upoznavanje prirodnih i kulturnih vrijednosti Park šume Šijana te osmišljavanje edukativnih i zabavnih sadržaja, s kojima se mogu proširiti postojeći sadržaji te tako ovo zaštićeno područje učiniti još zanimljivije posjetiteljima

Gimnazija je kroz ovu školsku godinu sudjelovala u programu Istarske županije "Institucionalizacija zavičajne nastave" s projektom "Carevo novo ruho". U provedbi projekta sudjelovalo je jedanaest učenika trećih razreda Gimnazije koji pohađaju izvannastavnu biološku grupu, uz vodstvo mentorica Ivane Burić i Vesne Jelenković-Dukovski.

Zagonetka za Geocache igru

Cilj projekta je upoznavanje prirodnih i kulturnih vrijednosti Park šume Šijana te osmišljavanje edukativnih i zabavnih sadržaja, s kojima se mogu proširiti postojeći sadržaji te tako ovo zaštićeno područje učiniti još zanimljivije posjetiteljima. U suradnji s javnom ustanovom Naturom Histricom, koja upravlja Park šumom, izrađeno je dvadeset tabela za obilježavanje drvenastih biljaka, a osmišljena je zagonetka za Geocache igru koja vodi kroz biološki najinteresantnije dijelove šume.

- Biološka grupa od jedanaest članova u ovom je sastavu od ove godine, iako se godinama organizira, svake se godine promijene učenici. U grupi je devet djevojaka i dva dečka i svi su tu jer vole biologiju, to im nije obavezan predmet niti za to dobivaju ocjene u školi, izjavila je profesorica biologije Ivana Burić.

Učenica Iva Verbanac izjavila je da im je cilj bio pomoći obnovi Šijanske šume kako bi na edukativni način privukli što veći broj ljudi, dodavši da su ugravirali natpise na pet jezika.

- Sakrili smo predmet u šumi i putem aplikacije smo napravili korake koji vode do blaga, a na putu prolaska blaga nalaze se zagonetke koje je potrebno riješiti, rekla je Verbanac.

Ugravirali natpise na pet jezika

Osim što su označili drvenaste biljke učenici su izradili i e-herbarij od pedeset šumskih vrsta te uz svoje profesorice proveli analizu peludi s područja šume na svjetlosnom i elektronskom mikroskopu, što je rezultiralo postavljanjem izložbe u prostorima škole jer svaka biljka ima svoju pelud što se može usporediti s DNK-om.

Ravnateljica Nature Histrice Silvia Buttignoni rekla je da su se djeca zabavljala graviranjem i izmislili su igru Geocacheing te napravili e-herbarij koji će ujedno biti postavljen na online stranici ustanove, dodavši da se nada da će se suradnja nastaviti jer im mlade snage uvijek trebaju. (A. LONČARIĆ)

Povezane vijesti


Podijeli: Facebook Twiter