Program Zaklade i FET-a "Dr. Mijo Mirković"

COMMUNITY CASE STUDY: Studenti pulskim udrugama predstavili nove kreativne ideje za rješavanje izazova

Za Klub žena liječenih od karcinoma dojke Gea Pula predloženi su slogani i logo te uključivanje influencerica s područja Pule, za Udrugu gluhih i nagluhih IŽ vođenje Instagram profila, organiziranje događanja i snimanje video filmova, za Volonterski centar Istra otvaranje Facebook grupe te noćna utrka, a za Udrugu mladih "Peškafondo" prisutnost na društvenim mrežama, ali i sportske događaje

| Autor: Doria MOHOROVIĆ i Erika FILIPLIĆ
Na natječaj se javilo osam udruga i 36 studenata

Na natječaj se javilo osam udruga i 36 studenata


U Puli je uspješno proveden prvi „Community case study“ program u organizaciji Zaklade za poticanje partnerstva i razvoja civilnog društva i Fakulteta ekonomije i turizma „Dr. Mijo Mirković“. Cilj programa, provedenog kroz projekt +Resilient, je upoznavanje studenata s neprofitnim sektorom, poticanje studenata na uključivanje u rad udruga te senzibiliziranje studenata o teškoćama i izazovima s kojima se susreću ranjive skupine.

Glavni zadatak studenata bio je ponuditi udrugama nove kreativne ideje za rješavanje izazova. Program je održan u sklopu kolegija Društveno odgovorno poslovanje nositeljice izv.prof.dr.sc. Kristine Afrić Rakitovac koja je, uz upraviteljicu Zaklade Helgu Možé, prikupljala povratne informacije svih sudionika.

Na otvoreni natječaj javilo se osam udruga i 36 studenata. Prva grupa studenata odabrala je udrugu Klub žena liječenih od karcinoma dojke Gea Pula čiji je problem nedovoljna osviještenost mladih žena o mogućnostima prevencije karcinoma dojke.

Studenti su dobili zadatak osmisliti kampanju na društvenim mrežama usmjerenu prema mladim ženama od tinejdžerske dobi do kasnih tridesetih godina. Temeljem ankete provedene na uzorku od 120 mladih žena, uočili su nisku razinu informiranosti o karcinomu dojke, rijedak odaziv na specijalističke preglede te rijetko provođenje samopregleda.

Prijedlog studenata kao rješenja tog problema bili su slogani pod nazivom "Izdvoji nekoliko minuta za svoje zdravlje", "Pregled jedan, života vrijedan" i logo promotivne kampanje. Također, u svrhu učinkovitije promocije predložile su uključivanje influencerica s područja Pule.

Udruga gluhih i nagluhih Istarske županije bila je odabir sljedeće grupe čiji su predstavnici istaknuli izoliranost i isključenost gluhih i nagluhih osoba iz društva, nisku razina osviještenosti društva o njihovim potrebama i sposobnostima, otežan pristup tržištu rada te nedovoljnu vidljivost udruge.

Kao rješenje, predloženo je kontinuirano vođenje Instagram profila u svrhu jačanja vidljivosti udruge, organizacija događanja na otvorenom radi povezivanja članova udruge s lokalnom zajednicom (igre, predstave, učenje znakovnog jezika, štand s proizvodima koje bi izradili članovi ili podupiratelji Udruge) te snimanje i objavljivanje kratkih video zapisa o poteškoćama s kojima se članovi udruge svakodnevno susreću, edukacijama o znakovnom jeziku i slično.

OPŠIRNIJE U TISKANOM I GLAS ISTRE PDF ONLINE IZDANJU

Povezane vijesti


Podijeli: Facebook Twiter