Postoji želja svih sudionika u gradnji da se u najvećoj mogućoj mjeri smanji naknadno prekopavanje izgrađenog objekta prometnice, što je međutim u realnim, životnim prilikama dosta teško postići, kažu iz Ureda Grada
Prelazak preko grbe/Prekopan tek dvije godine star asfalt (Snimio Duško Marušić ČIČI)
"Stvarno mi smeta što ne možemo niti dvije godine za redom imati normalan asfalt. Naime, na Medulinskoj ulici kod rotora preko puta benzinske netko je sagradio novu zgradu i, naravno, iskopao asfalt koji je kasnije zabetonirao. Šta stvarno mi u Puli ne možemo imati normalan asfalt i zašto se nije razmišljalo prije o tome da se omogući vlasnicima te zgrade da se priključe na infrastrukturu bez uništavanja novog asfalta. Zašto je uvijek to tako? Činjenica je da nam ceste izgledaju kao šahovska polja", piše nam Bojan Lipić iz Pule.
Upitali smo gradsku upravu mora li uvijek tako biti i dogovaraju li se različite komunalne tvrtke o zajedničkim zahvatima na cestama. Jer, zaista je tako, novi se asfalt vrlo brzo reže i krpi radi novih priključaka.
Neizgrađene građevinske parcele
- Grad Pula kao investitor izgradnje javno prometnih površina prilikom pripreme projekata za izgradnju, kao i prilikom same izgradnje, nastoji u suradnji s trgovačkim društvima nadležnim za gradnju pojedine infrastrukture dogovoriti, kako izgradnju mreže unutar objekta/prometnice koju gradi, tako i izgradnju samih priključaka, odgovara Petra Kancijanić iz Odsjeka za informiranje, međunarodnu suradnju i EU politike unutar Ureda Grada Pule.
- Nije međutim moguće uvijek procijeniti što će se u budućnosti graditi na neizgrađenim građevinskim parcelama, te kakvi će se zahvati realizirati na već izgrađenim objektima, a slijedom navedenog, ukoliko ne postoji akt za gradnju ili rekonstrukciju na istima, te izrađena projektna dokumentacija, niti znati točnu poziciju priključka, niti njegov profil (profil vodovodnog priključka ovisi o broju posebnih dijelova objekta, odnosno takve stvari ovise o želji i potrebi investitora, spoj na niskonaponsku mrežu definira se tek u fazi ishodovanja akta za gradnju, kada se u odnosu na projektiranu priključnu snagu utvrđuje da li će biti potreban i određeni zahvat na mreži prije izgradnje samog priključka, kao i lokacija/smještaj samog priključka i sl.), objašnjava nadalje.
Cilj je smanjiti prekope
- Slijedom navedenog razvidno je da postoji želja svih sudionika u gradnji da se u najvećoj mogućoj mjeri smanji naknadno prekopavanje izgrađenog objekta prometnice, što je međutim u realnim, životnim prilikama dosta teško postići.
Slijedom navedenog zahvaljujemo na upitu čitateljice, te napominjemo da ćemo i u budućnosti maksimalne napore ulagati u cilju smanjenja broja prekopa, ali i u nastojanje da se sanacija istih izvrši na najkvalitetniji mogući način, kažu iz Ureda Grada.