Reklamacije preko e-pošte

Autobusne linije obustavljene, štete će se tek zbrajati BRIONI DIO AUTOBUSA S VOZAČIMA STAVILI NA RASPOLAGANJE PULSKOJ BOLNICI

| Autor: Borka PETROVIĆ

Svojim putnicima koji su unaprijed kupili karte iz Briona poručuju da im se jave na e-mail adrese [email protected] ili [email protected]

 Brioni, pulska prijevoznička tvrtka, od 21. ožujka obustavila je sve autobusne linije na razdoblje od 30 dana. Temeljem uputa Nacionalnog stožera civilne zaštite, zatvorili su i Autobusni kolodvor u Puli kojim tvrtka Brioni upravlja te sva ostala prodajna mjesta.

Reklamacije mejlom

Od Dorjana Travalje, pomoćnika direktora, doznajemo da su vozači raspoređeni po dežurstvima, neki djelatnici koji to mogu rade od kuće, a dio autobusa s vozačima stavili su na raspolaganje pulskoj Općoj bolnici, njihovim potrebama i djelatnicima.

- Financijske štete koje očekujemo su ogromne, naša je glavna djelatnost autobusni linijski prijevoz što sada ne možemo obavljati i štete ćemo tek zbrajati, veli nam Travalja.

Iz Briona svojim putnicima koji su unaprijed kupili karte poručuju da im se jave na e-mail adrese [email protected] ili [email protected].

- Pratimo obavijesti nadležnih službi te sve relevantne informacije prema kojima ćemo pravovremeno postupati. Uvažavamo prijedloge korisnika naših usluga pa vas sve zajedno pozivamo na suradnju kako bi zajednički prebrodili nastalu situaciju, poručuju iz Briona.

Stanice za tehnički pregled

Upitan radi li njihova Stanica za tehnički pregled vozila, Travalja veli da i dalje radi normalno, ali nas upozorava da Stanica za tehnički pregled u Šijani više nije u vlasništvu Briona, već Centra za vozila Hrvatska. Njih, pak, jučer nismo uspjeli dobiti ni telefonski ni mejlom, kao ni Stanicu za tehnički pregled EuroPula, kako bismo provjerili rade li doista uobičajeno. Na njihovim stranicama nema nikakve obavijesti o promjenama radnog vremena.

Povezane vijesti


Podijeli: Facebook Twiter