1,14 milijuna kuna

Grad bitno smanjio budžet za oglašavanje: Na promidžbu i informiranje potrošeno 152.000 eura

| Autor: Doria Mohorović
(Foto Grad Pula)

(Foto Grad Pula)


U posljednjih mjesec dana nekoliko se puta u javnosti potegnula diskusija o troškovima oglašavanja državnih i javnih tijela u medijskom prostoru.

Naime, krajem prosinca Odbor za informiranje, informatizaciju i medije, na prijedlog oporbe koja je Sjednicu zatražila u povodu afere Mreža, predložio je da se svim državnim i javnim tijelima te javnim tvrtkama naloži da dostave izvješće o oglašavanju svojih usluga i aktivnosti u medijskom prostoru, sklopljenim ugovorima i plaćanjima prema PR agencijama i o financijskim pokroviteljstvima svih javnih događaja u organizaciji medijskih kuća i PR agencija - i to za protekle dvije godine. Provjerili smo koliko je novca godišnje Grad Pula utrošio na medijsko oglašavanje, počevši od 2021. godine.

U sada već prošloj, 2023. godini, Grad Pula za troškove promidžbe i informiranja potrošio je nešto više od 152 tisuće eura, odnosno 1,14 milijuna kuna. Sredstva utrošena u tu svrhu u 2021. godini, kada je na polovini tada izborne godine mandat od Borisa Miletića preuzeo aktualni gradonačelnik Filip Zoričić, iznosila su mnogo više - 2,36 milijuna kuna, odnosno oko 345 tisuća eura. Potom je, prema informacijama dostavljenim iz gradske uprave, u 2022. godini taj iznos bio ukupno 1,27 milijuna kuna.

Najviše je novca, 46.906 eura lani utrošio Upravni odjel za financije, gospodarstvo i provedbu ITU mehanizma. Nakon toga slijedi Služba gradonačelnika i Gradskog vijeća - za aktivnosti predstavnička, izvršna i radna tijela, u iznosu 30.517,18 eura. Upravni odjel za lokalnu samoupravu u 2023. godini je za tu svrhu utrošio 26.723,55 eura, Upravni odjel za financije i gospodarstvo 27.319,97 eura, Odjel za prostorno planiranje i zaštitu okoliša, za aktivnost pod nazivom »Zaštita okoliša – zrak i energetska učinkovitost« oko 4 tisuće eura, a za aktivnost »Zaštita okoliša – otpad« nešto više od 7 i pol tisuće eura. Za potonji je Upravni odjel za urbanizam, investicije i razvojne projekte potrošio 8.346,93 eura, a za idući, o zaštiti okoliša, 800 eura.

Što se tiče potpora medijima, one se ostvaruju putem javnog poziva koji se objavljuje krajem godine za narednu godinu, a koji ističe za nekoliko dana. Za 2021. godinu ta su sredstva iznosila milijun kuna, za 2022. godinu 602.760 kuna (80 tisuća eura) kao i za 2023. godinu (80 tisuća eura).

Povezane vijesti


Podijeli: Facebook Twiter