Prenaglašeni rukavi su posveta silueti 80-ih godina, a precizna konstrukcija im daje moderan finiš, dodatno naglašavajući kvalitetu materijala od koje su izrađeni. Kroz cijelu se kolekciju tako provlače mekani pliš i koža i to kroz "statement" haljine koje će ove jeseni vladati gradskim ulicama
Jesenski tonovi i dramatičnije, jače i odvažnije Stehlik forme, prisutne su u novoj kolekciji #bebrave (Budi jaka) koju je osmislila pulska dizajnerica Anja Stehlik. Konji kao simbol snage i slobode glavna su polazna misao ove dizajnerice, koja svojom novom kampanjom slavi žensku snagu te istinsku sposobnost da sudjeluje u promjenama.
Neovisnost, individualnost i hrabrost
- Ova kampanja je nova priča i posve nova emocija, predstavlja spoj neovisnosti, individualnosti i hrabrosti - vrijednosti oko kojih sam vrlo strastvena. Cilj kampanje #bebrave je potaknuti žene na osnaživanje, pozitivne akcije, da slijede vlastiti put i ponekad zanemare pravila kako bi živjele život ispunjen strašću, poručuje Stehlik.
Nova kolekcija odiše profinjenom elegancijom, a kolorit je sveden na minimum pa tako prevladavaju nijanse sive, nezaobilazna crna, zemljani tonovi koji se isprepliću s jarkom paletom boja poput ljubičaste i zelene. Prenaglašeni rukavi su posveta silueti 80-ih godina, a precizna konstrukcija im daje moderan finiš, dodatno naglašavajući kvalitetu materijala od koje su izrađeni. Kroz cijelu se kolekciju tako provlače mekani pliš i koža i to kroz "statement" haljine koje će ove jeseni vladati gradskim ulicama te sakoi, pročišćenih linija i naglašenih rukava, od neoprena i vune u jarkim bojama koji će dati pečat svakoj zimskoj kombinaciji.
Koktel haljine, sakoi u boji, košulje…
S druge strane, za večernje prigode dizajnerica predlaže sofisticirane materijale od tila i brokata koji vjerno interpretiraju retro glamur. Recimo i to da se u novoj kolekciji nalazi 33 komada; koktel haljine, mini i maxi boho haljine, sakoi u boji te košulje i hlače koje su već dostupne u Stehlik studiju u Puli (Zagrebačka 7) i na stranicama www.anjastehlik.com.
Za model nove kampanje dizajnerica je ovoga puta odabrala manekenku Maju Vujicu. Za frizure je bio zadužen salon Artistic, šminku Ella beauty, dok je iza fotoaparata bila Ivana Tomić, a dizajnerica se posebno zahvalila Ranču Barba Tone koji im je "posudio" konje za modnu kampanju.