Već duže vrijeme Ivana Tomić razvija svoj modni brand zacrtanim smjerom održive mode. I novom kolekcijom METANOIA ostaje vjerna tom principu uspješno reciklirajući materijale iz prijašnjih kolekcija, korištenjem tzv. "deadstocka" tj. ostataka luksuznih restlova i kreativnom upotrebom reznog otpada nastalog procesom krojenja
foto Ivana Tomić
Ako je suditi prema najnovijoj kolekciji pulske dizajnerice Ivane Tomić izgleda da je pandemija iz ljudi izvukla ono najbolje. Dolaskom proljeća jedna od najjačih ne samo istarskih, već i hrvatskih dizajnerica, inače jedna od samo dvije dizajnerice iz Hrvatske koje je platforma NJAL izabrala među 500 najboljih za pokretanje svog webshopa, kao protutežu koroni predstavila je još jednu inspirativnu i vrlo dojmljivu kolekciju za proljeće/ljeto 2021. pod nazivom METANOIA. Ideja za kolekciju rođena je kroz kreativno promišljanje trenutne vrlo neizvjesne globalne situacije i raspoloženja ljudi koje je iz nje proizašlo, te hrabro ukazuje na smjer u kojemu je promjena moguća. U Ivaninom slučaju, na najbolji ili pak najljepši mogući način.
Višak kao prednost
Sam naziv kolekcije dolazi od grčke riječi METANOIA i označava promjenu srca, način gledanja i razmišljanja, te tako i simbolički ukazuje na preobražajnu snagu u ljudima i na beskrajne mogućnosti koje nam nudi unutarnja promjena, te svjestan i odgovoran život.
- Živimo u vrlo kompleksnom razdoblju koje će svakako biti zapamćeno u povijesti. Iskreno se nadam, kao period u kojem smo napokon shvatili da smo svi dio zemlje i da je ona naš jedini dom, istaknula je Ivana Tomić.
Održivost mode smjer je koji Ivana Tomić zagovara. I novom kolekcijom METANOIA ostaje vjerna tom principu uspješno reciklirajući materijale iz prijašnjih kolekcija, korištenjem tzv. "deadstocka" tj. ostataka luksuznih restlova i kreativnom upotrebom reznog otpada nastalog procesom krojenja.
- Već duže vrijeme stvaram kolekcije u kojima je održivost primarna smjernica i vodim se mišlju kako što bolje iskoristiti već postojeće odbačene viškove materijala, te kako ih najbolje integrirati u vlastiti dizajn. Upravo na taj način nastao je i top od pamučne organce, jedan od ključnih komada kolekcije čiji je višak pri krojenju usitnjen i kasnije našiven na prednji dio kao uzorak tkanine, veli dizajnerica.
Podatni minimalizam
Povratak prirodi i onom iskonskom u nama obilježje je METANOIA kolekcije bazirane na jednostavnoj, funkcionalnoj i udobnoj odjeći s promišljenim i pomaknutim dizajnom koji osvaja na prvu. Proljetnu kolekciju Ivane Tomić obilježava opušten stil, moderan bezvremenski dizajn s minimalističkim detaljima i upotreba prirodnih tkanina zemljanih tonova (od bijele i bež, preko smeđe do lemon sorbet nijanse žute).
Posebna pažnja posvećena je udobnosti i jednostavnosti kreiranjem odjeće u oversize veličini koja već neko vrijeme čini jednu od temeljnih odrednica stila Ivane Tomić. METANOIA kolekcija temelji se na predimenzioniranim košuljama i blejzerima (sakoima) u kombinaciji sa širokim hlačama palazzo kroja, te uvijek prisutnim balonerom od lagane tkanine koji je sada moguće nositi i u formi haljine.
Made in lokal
Cijela kolekcija stilizirana je velikim ogrlicama i narukvicama od prirodnog drveta, te ostavlja prostora kreativnim stilskim interpretacijama. Dio kolekcije dostupan je ekskluzivno putem svježe lansiranog online shopa http:// www.ivanatomic.com/
Kampanja kolekcija je fotografirana u nadrealnom krajoliku istarske "pustinje", raritetu središnje Istre, koji je još više uspio naglasiti polaznu točku kolekcije; ozračje otuđenosti i jedinstvenu povezanost svakoga od nas sa zemljom. Za kampanju je snimljen i video kojeg možete pogledati na linku https: // vimeo.com // 534791425.
Osim osmišljavanja i vlastoručne izrade kolekcije Ivana potpisuje i sjajne fotografije modnog editorijala. U kreiranju kampanje sudjelovali su lokalni kreativci. Modeli su Erna Kurbašić (Tijara Model Management) i Ana Zdarilek, šminku potpisuje Sabrina Lučev, dok je frizuru odradio Frizerski salon Artistic. Za styling su zaslužene Maja Radešić (lookbook) i Katja Kliba (kampanja), Tedi Korodi bio je asistent rasvjete, a video i glazbu potpisuje Alen Spion, dok je kreativna direkcija i produkcija djelo Croative Housea.