najčešći uzrok svađa

U siječnju brzo ostanete bez novca? Financijski stručnjak otkriva zašto je to tako i tko najviše troši

| Autor: Glas Istre
Ilustracija (Pexels)

Ilustracija (Pexels)


Mnogobrojna istraživanja pokazuju da su financije u ovom razdoblju jedan od najčešćih uzroka svađa među partnerima pa tako neki ne kriju da su se razveli upravo zbog novca.

Financijski savjetnik Vladimir Vasić otkriva trikove koji vam mogu pomoći da uštedite u siječnju.

"Kad promatramo na duže staze, tu smo negdje. Ni mi, muškarci, nismo imuni na trošenje, samo su raspored i želja drugačiji. Kad promotrimo nekio razdoblje od tri godine, statistika kaže da podjednako trošimo, samo je intenzitet kod dama veći i češći. Mi kupujemo rijeđe, ali vrjednije. Praznici su razdoblja u godini kada imamo veće troškove. To je ciklus koji, otkad postoji ekonomija, tako funkcionira", rekao je Vladimir Vasić.

Otkrio je da su žene sklonije "nasjedanju" na psihološke trikove u prodavaonicama.

"Ja sam fokusiran na ono što mi treba. Kad moja supruga i ja uđemo u šoping centar, moj put je kratak. Imam tri prodavaonice koje želi obići i ako ne nađem ništa, idem u kafić. Onda dođe moja supruga i kaže kako se umorila. Pogleda aplikaciju, a ona pokaže da je napravila 3000 koraka", rekao je bivši bankar.

"Ne mogu reći da sam se razvela samo zbog novca, ali 90 posto jesam. Kada se sudare dvije osobnosti, jedna je navikla malo više trošiti, a druga je štedljivija - nastaje problem. Ja sam tipičan primjer šopingholičarke. Meni sve treba, ja ne kupujem samo sebi, nego za sve, obitelj, kuću, životinje. Dolazilo je do velikih razmirica, svađa pa i razilaženja", otkriva spisateljica Milijana Barjaktarević.

Kako uštediti u siječnju

"Za praznike smo više zajedno i normalno je da se posvađamo. Nakon nekog vremena shvatimo jedni druge kako funkcioniramo pa se prilagodimo, u obitelji, u braku. Iskrenost u komunikaciji je uvijek važna. Kao bankar sam vidio situacije u kojima je netko digao kredit, a drugi partner nije znao. Većina nas plaća karticama, a to se uglavnom odnosi na manji dio gotovine", rekao je Vladimir Vasić.

"I onda vidite samo troškove koji su veliki, ali ne vidite 'sitne' troškove. Tada shvatite da je 80 posto troškova onih koji su ispod 42 eura. Probajte se fokusirati na male troškove. Marketing je čudo. Prije bi samo ulili gorivo na benzinskoj postaji, a blagajna je sad negdje dalje. Morate proći razne police, možda usput izaberete nešto i tako dođe do nepotrebnog troška", savjetuje Vladimir Vasić, piše Mondo.

Povezane vijesti


Podijeli: Facebook Twiter