jednoglasno

FOTO / IZABRAN VIZUALNI IDENTITET 68. PULSKOG FILMSKOG FESTIVALA Potpisuje ga studio Rašić+Vrabec

| Autor: Zoran ANGELESKI
Novi vizualni identitet 68. Pulskog filmskog festivala

Novi vizualni identitet 68. Pulskog filmskog festivala


Nakon raspisanog Javnog natječaja za izradu vizualnog identiteta, na kojemu je 15 autora dostavilo 23 prijedloga, povjerenstvo za ocjenjivanje pristiglih prijava jednoglasno je odlučilo da će ovogodišnju vizualnu priču ispričati studio Rašić+Vrabec.

Specijalisti za dizajn u kulturi, s 18 godina iskustva iza sebe i nesumnjivom radnom budućnošću, svojim su holističkim, ekološkim i društveno odgovornim pristupom višestruko nagrađivani, a za vizualni identitet 66. Pulskog filmskog festivala osvojili su čak četiri prestižne dizajnerske nagrade: Red Dot, Wolda, Graphis i Zagreb Design Week.

Oslanjajući se na jednostavnost i elementarnost, ovogodišnji identitet integriran je u brojci izdanja koji u funkciji logotipa postaje trenutno upečatljiv i pamtljiv. Novi vizualni identitet pripovijeda festivalsko - filmsku priču kroz minimalističke prepoznatljive elemente filma: leću kamere, snop svjetla reflektora, tlocrt pulske arene ili rolu trake filma, odnosno beskonačnim kombinacijama čija osnova polazi od tek tri kružnice i jedne dijagonalne crte.

gggggggggg

Strukturiran kao piktogramski sustav, uz minimalnu intervenciju, svakom njegovom aplikacijom i otklonom od početnog ishodišta, naredna inačica zadržava istovjetni karakter čime balansira na rubu razigranosti i staloženosti. Identitet se oslanja na ustaljenu suvremenu komunikaciju čiji izražaj karakterizira lišenost suvišnih informacija i na taj način se obraća javnosti nedvojbenom porukom, pročišćenom informacijom koja do javnosti dolazi na najkraći i najbrži način.

Koautor Marko Rašić: Logo za 66. Pulu utjecao je na novi logo

Na pitanje koliko je njihov nagrađivani logotip za 66. Pulski filmski festival utjecao na kreaciju ovog novoizabranog, njihov koautor Marko Rašić odgovara: "Sigurno je utjecao, jer ovaj novi logo ima sličnu geometriju u sebi. Na oba rada možemo čak gledati kao na seriju".

- Drago nam je što će to biti prvi vizualni identitet nakon, duboko se nadam, pandemije koronavirusa. Nadam se da će ovaj logotip biti približno uspješan kao logo 66. festivala, i u smislu nagrada i u smislu širokog prihvaćanja publike. Razlika među njima je u tome da logo 66. Pule sam po sebi daje asocijacije, a kad ovog novog imamo razrađeni sistem piktograma. Bit će različitih plakata. Možda ni jedan ne bude isti, kaže Rašić.

gg

Prezentaciju vizualnog identiteta 68. Pulskog filmskog festivala možete pronaći OVDJE. 

Povezane vijesti


Podijeli: Facebook Twiter