RIJEKA

Premijera "Mediteranske trilogije" riječkoga Baleta

| Autor: Hina
(Hina/EPA)

(Hina/EPA)


Baletna predstava pod nazivom „Mediteranska trilogija“, koju čine baleti „Pulcinella“ Igora Stravinskog, „Poslijepodne jednog fauna“ Claudea Debussyja i „Španjolska rapsodija“ Mauricea Ravela, izvedena je u petak u HNK Ivana pl. Zajca kao prva ovosezonska baletna premijera ove kuće.

 Koreograf „Pulcinelle“ je Giovanni di Palma. Ovu koreografiju je riječki Balet izveo u sezoni 2018./2019, a sad se izvodi u okviru „Mediteranske trilogije“. 

 Balet je postavljen u neoklasičnom stilu. Kako je u najavi naveo Di Palma, scenografija je moderna verzija renesansnog stila, s bijelim balonima koji predstavljaju mjesece, te visokim stupovima klasične Italije. „Svijetle boje kostima, izvođači s maskama i velikim promjenama rasvjete podsjećaju tako na elegantnu atmosferu commedie dell'arte“, naveo je koreograf. 

 U ulozi Pulcinelle plesao je Ali Tabbouch, a Pimpinelle Soyoka Iwata. Uz njih, nastupili su Marta Kanazir, Marta Voinea Čavrak, Carlos Hueta Pardo, Jody Bet i drugi članovi riječkoga Baleta.

 „Poslijepodne jednog fauna“ koreografirala je Maša Kolar. Prema riječima dramaturginje Maje Marjančić, Faun je narcis, samodopadan i autoerotičan, sve ono čemu svakodnevno svjedočimo u današnjem svijetu bombardiranom digitalnim medijima. „Fauna više ne zanimaju nimfe, on više ne upražnjava svoje strasti u odnosu na nekog drugog, već u odnosu na samoga sebe“, istaknula je.

 U ulozi Fauna plesao je Michele Pastorini, a Nimfa je bila Ksenija Krutova.

 Koreograf „Španjolske rapsodije je Filipe Portugal. Kako je u najavi rekao, želio je koreografirati blisko Ravelovom glazbenom intenzitetu, unoseći u dijalog između glazbe i plesa vlastitu dramaturgiju. Nastupilo je petnaestak članova ansambla.

 Scenografkinja i kostimografkinja u sva tri dijela je Petra Pavičić, a oblikovatelj svjetla Saša Fistrić.
 

Povezane vijesti


Podijeli: Facebook Twiter