Atmosfera, kostimografija, kretanje na sceni, odlična gluma u kojoj su sve tri uloge bila jednako važne i snažne uspjeh su redatelja Ivana Lea Lema, a za pozitivnu energiju i emocije koje su uspjele prenijeti gledateljima zaslužne su tri karizmatične glumice: Ljiljana Krička (Udovica), Anita Schmidt (Sophie) i Jasna Odorčić (gđica Petitpas)
I treća kazališna predstava na 19. Međunarodnom festivalu komornog teatra u Umagu "Zlatni lav" , produkcija Hrvatskog narodnog kazališta u Osijeku - "Ručni rad/Lavoro a mano", bila je snažna po razini zvuka koju su dugim i snažnim aplauzom proizveli gledatelji, da bi joj kasnije na glasačkim listićima dodijeli visoku ocjenu od 4,03 nagradivši tako tri glumačke dive koje su utjelovile predstavu. Zanimljivu i od nastanka svijeta aktualna tema o muško ženskim odnosima, kroz tri pojedinačne i privatne priče kohezivno su spojile u jednu cjelinu, u crnoj komediji (comédie noir) francuskog pisca Jeana Claudea Danudea, tri potlačene žene, Udovica (čudovište), Sophie (glupača) i gđica Petitpas.
Atmosfera, kostimografija, kretanje na sceni, odlična gluma u kojoj su sve tri uloge bila jednako važne i snažne uspjeh su redatelja Ivana Lea Lema, a za pozitivnu energiju i emocije koje su uspjele prenijeti gledateljima zaslužne su tri karizmatične glumice: Jasna Odorčić (Udovica), Anita Schmidt (Sophie) i Ljiljana Krička (gđica Petitpas).
Morbidan plan
Na muškom bojnom polju, nogometnom igralištu, susreću se Udovica i Sophie kako bi riješile zločin koji je počinila Sophie. Naime, odrubila je pohotnom mužu Georgesu ,"plodnom biku", glavu prije spolnog općenja i ne zna kamo ju sada ukloniti. Lokalna tračerica i "muškomrzac" Udovica, na morbidan način smišlja planove u koje se odlično uklopila gđica Petitpas, čedna humanitarka, platonski zaljubljena u Georgesa. Kroz njihov diskurs, u nadrealnom svijetu humorne drame, s puno ženskog solidariziranja u nevolji, izbijaju na površinu dublji društveni i socijalni problemi i mračne strane plemenitih karitativnih djela iza kojih stoji kler, dvostruki životi političara i ostalih dužnosnika te njihova prikrivena zlodjela kroz premereženi sustav, nasilništvo u obitelji kao i zlostavljanje žena u brakovima.
Stereotipi
Kao i u poznatoj predstavi "Ženski razgovori", koja na kazališnim daskama igra već tri desetljeća, gdje se prema motivima tekstova Dušana Radovića bave svim stereotipima karakterističnim za muško-ženske odnose, i predstava "Ručni rad" završava zaključkom tri žene da je najljepše postati udovicom pa se samo još Glupača pita: "Onda čemu ljubav?!" (Sanja BOSNIĆ)