Ilustrirani časopis za umjetnost i kulturu 15 dana koji objavljuje Centar za kulturu Pučkog otvorenog učilišta Zagreb, a izlazi četveromjesečno, u novom broju donosi devet tekstova, a sve fotografije snimljene su na 2. Bijenalu industrijske umjetnosti "Na leđima palih divova", održanome lani u Puli, Labinu, Raši, Vodnjanu i Rijeci, a okom kamere zabilježio ga je Marko Ercegović. Upravo su dvije uvodne teme posvećene ovom Bijenalu te se u prvom članku pod nazivom "Iskustvena prisutnost" predstavlja sama manifestacija, kao i WHW kolektiv koji stoji iza njene organizacije. Članak potpisuju Jelena Pašić i WHW kolektiv, a Pašić je i autorica teksta "Van radnog vremena" u kojem analizira prošlogodišnje izdanje manifestacije.
Ljiljana Filipović u tekstu "Život kakav nije, jest" bavi se pitanjima autentičnosti pa kreće od romana "Obojena ptica" Jerzyja Kosinskog, potresne autobiografske priče za koju se potom utvrdilo da je lažirana, da bi se u drugom dijelu okrenula poznatom redatelju, snimatelju i scenaristu Dzigi Vertovu. Marko Pogačar u "Curvas peligrosas" donosi opširan putopis po Meksiku, a Višnja Vukašinović piše in memoriam "baki novog vala" Agnès Varda u tekstu "Pupoljci vremena". Biografski tekst donosi i Nenad Rizvanović, koji govori o Satanu Panonskom u članku "Brutalni krvavi automasakr". Igor Rajki predstavlja se poezijom "Jednom je dnom dva puta školjka skrenula s puta da ne završi u vrši" posvećenoj "uzgrednim žrtvama međumrežja i nedjelatnicima sporazumiteljstva", dok se Dinko Kreho također predstavlja poezijom. Zanimljivi je esej "Blues i paradoks rekolonizacije" Andree Carossa o počecima rocka, a preveo ga je i prilagodio Denis Leskovar.