Izložba "Užas u makini – fotografija za plakat" donosi 27 fotografija iz filmova na kojima je Predović radio kao fotograf, a to su "Winnetou", "Itsi bitsi", "Ipcress file", "Clark", "Soba 304"...
U sklopu 69. Pulskog filmskog festivala u galeriji Makina otvorena je izložba splitskog fotografa i pulskog zeta Nikole Predović koji je za ovo svoje prvo samostalno predstavljanje odabrao prigodan dvosmisleni naslov "Užas u makini – fotografija za plakat". Na izložbi se može vidjeti 27 fotografija iz filmova na kojima je Predović radio kao fotograf, a to su "Winnetou", "Itsi bitsi", "Ipcress file", "Clark", "Soba 304"... Uglavnom se radi o koprodukcijama, a izložene su i fotografije iz dva domaća filma - "Živi i mrtvi", koji je i prvi igrani film na kojem je Predović radio kao fotograf, a tu su i fotografije iz serije "Šutnja" gdje je bio zamjenski fotograf za producentsku kuću Drugi plan.
Nije lako Predoviću na filmskom setu kretati se i raditi svoj posao, ali tako da ne ometa druge, no filmski radnici su ga imali prilike upoznati, što mu olakšava da radi to što radi.
- Ja respektiram njihov posao, oni respektiraju moj posao. Nisi član ekipe nego si spona između filmske ekipe i publike. Ti si karika koja kasnije spaja gotov proizvod odnosno film i kino publiku, tako da me s vremenom doživljavaju kao sebi ravnopravnog. U početku nije bilo baš tako, jer kada sam počeo raditi fotografi nisu bili toliko na filmskom setu, nego bi došli na dan ili dva. U tom slučaju nemaš ravnopravan status, ali s godinama, kada te vide da dolaziš, kada se vrtiš s istim ljudima, onda si to svoje mjesto dodatno potvrdio. S koprodukcijama bude malo teže jer svaka koprodukcija ima svoja pravila, tu su nove ekipe koje dolaze izvana i nekad mi je lako raditi s tim ljudima, nekada teže, ovisi tko dođe. Neki glumci su zahtjevni, ne žele se fotografirati, a neki imaju ugrađeno u ugovor da 75 posto fotografija mogu kasnije cenzurirati i onda glumac može reći da se nešto neće kasnije koristiti. Tada znaš da nemaš što raditi u toj sceni jer se on u njoj ne želi slikati, iako je producent taj koji te angažirao za tu scenu. Onda se povučeš radi mira u kući i snimiš ga neki drugi dan, priča Predović.
Fotografije koje on radi imaju prvenstvenu svrhu da promoviraju film, ali to je i dio arhivske dokumentarne građe.
Predović kaže da mu je najljepše iskustvo bilo raditi na filmu "Itsi bitsi" za koji je hrvatski producent bio Igor Nola i MP filmska produkcija. Film je sniman u Istri, u Zagrebu, Splitu, Španjolskoj, Grčkoj, Danskoj, Maroku...
Izložbu su otvorili voditelj galerije Hassan Abdelghani i ravnateljica JU Pula film festival Tanja Miličić, a Predović se zahvalio producentskim kućama koje su dozvolile da izlaže fotografije budući da su one njihovi vlasnici.