MOĆ DRUŠTVENIH MREŽA

PROMOCIJA ZA POŽELJETI: U 24 sata, objave talijanskih influencera u Istri vidjelo je preko pet milijuna ljudi. Pogledajte što je u "vilama ljepote" zabilježio naš fotograf

| Autor: Ružica KORACA, snimio Dejan ŠTIFANIĆ


Objave 30 talijanskih influencera koji ovaih dana borave u Režancima do jučer poslijepodne pogledalo je pet i pol milijuna ljudi! To je vrlo impresivan broj jer su oni u Režanci stigli u ponedjeljak, dakle oko 24 sata bila su dovoljna da više njihovih pratitelja nego što Hrvatska ima stanovnika sazna (ako prije nisu znali) za Istru, Režance i ovdašnje ljepote.

Ono što je najzanimljivije da u ovom slučaju nije riječ o tipičnoj kampanji u kojoj lokalna turistička zajednica zove influencere u goste, već su Talijani sami odabrali Istru na samom početku svoje kampanje nazvane "X destination", cilj koje je premovirati zanimljive destinacije.

Istru su izabrali kao "spring break" destinaciju, a baza im je, kao što smo već pisali, u vilama Istria Nuova. Jedan od organizatora je u objektu boravio prije dvije godine i osmislio ovaj cijeli koncept.

Animator i partner u organizaciji Stefano Guzzardi kazao je da je Istra bila prva na popisu i da je ovo pun pogodak. Sve ide kako su planirali, a doseg na društvenim mrežama je ogroman.

- Prvi put dolazim u Istru i sada mi je apsolutno jasno zašto je Italiji, u ovo pandemijsko vrijeme, toliko nedostajala. Kolega je bio prije, ali ovo je bolje od očekivanog. Istra ima divan okoliš i čovjek ovdje može živjeti i uživati, kazao nam je Stefano.

Filippo Cozzi, poznatiji kao @filippocox na svojoj Instagram stranici, idejni je začetnik X destinationa.

- Ovaj događaj smo dugo pripremali. Oduševljeni smo spajanjem kreatora sadržaja, influencera, osoba koje daju vidljivost destinacije. Sve ovo je moguće zbog ambijenta u kojem se nalazimo, rekao nam je Filippo.

Istria Nuova su zapravo tri vile s bogatim sadržajem i odličnim prostorom za promociju sadržaja i brendova koje influenceri predstavljaju. Bazen, jacuzzi, odbojkaško igralište, golf i brojni drugi sadržaji krase ovo mjesto u Istri.

Svoj sadržaj za preko 700 tisuća pratitelja dijeli i Francesca Nardo, 25-godišnjakinja iz okolice Padove. Radila je s brojnim brendovima. Istria Nuova je ambijent koji joj je poslužio za promociju kupaćih kostima i kontaktnih leća koje trenutno promovira i čiji je ambasador.

- Mjesečno zaradim oko deset tisuća eura. Nekada i više. S time da mi svaki brend ostavlja ono što promoviram. Biram brendove s kojima radim. S ovim poslom sam se počela baviti sasvim slučajno. Spontano sam počela dijeliti objave sadržaja na društvenim mrežama. Iskreno, nisam se namučila da bi postigla ovako veliki broj pratitelja, ali sam jako sretna. Ovdje trenutno promoviram dva brenda, a Istra je predivna destinacija i odlično mjesto. Oduševljava me priroda, vrijeme nam je savršeno. Da bi radio ovaj posao treba puno objavljivati, a moje objave iz Istre pune su zanimljivog i atraktivnog sadržaja. Istra je zapravo takva, kazala nam je Francesca.

- Ova priča nije kao sve ostale. Cilj je promovirati destinaciju, brendove koje influenceri trebaju promovirati, ali i učiniti da se ljudi koji su dio ove priče - zabave. Naš koncept X destination želi klijente visoke platežne moći, kao što su svi ovi sudionici, koji si sami mogu platiti našu ponudu kako bi promovirali svoj već plaćeni sadržaj. Ova ekipa ovdje uživa, ali nisu jedini. Vratit ćemo se opet, ali i posjetiti druge destinacije. Sljedeći dolazak je u rujnu s drugim kreatorima sadržaja i influencerima koji neće nužno biti iz Italije, kazao nam je Filippo.

Istria Nuova s X destination brendom nastavlja surađivati i dalje, a razlog se nalazi i u činjenici da je broj posjeta društvenim mrežama ovih vila porastao za 100 posto.

- Ovo ima potencijal postati nova destinacija za influencere i već imamo najave dolazaka influencera iz Milana. Istra je odličan potencijal za takav vid turizma, kazao nam je Andrea Vitas, menadžer iz Istria Nuove.

Vrijedi istaknuti da je ukupni sadržaj influencera koji su ova dva dana stavljali priče i slike na Instagram, vidjelo oko pet milijuna ljudi.

Arianna Gatti, inače praćena od preko sto tisuća ljudi, kaže kako surađuje s brendovima na svom profilu, ali radi i kao menadžer društvenih mreža za tvrtke.

- Sve što ima veze sa komunikacijama, društvenim mrežama i partnerskim odnosima. Ono što me posebno veseli jest da sam s nekoliko prijatelja proizvela gin. To je mamac i razlog za dolazak ovdje jer ga promoviramo baš u Istri. Zapravo, ovo mjesto je odlična destinacija za njegovu promociju. Hrvatska je predivna. Roditelji su mi cijeli život pričali o njoj i imali su apsolutno pravo. Predivno je. Vraćam se sigurno, kazala nam je Arianna.

Među gostima je i glazbenica koja je na Instagramu prepoznata i praćena od poznatog glazbenika Fedeza. Simpatična, mala, vrlo rječita. Marokanskog podrijetla, živi u Milanu, a u Istri uživa svakim atomom snage. Chadia Rodriguez je prvenstveno glazbenica kojoj društvene mreže pomažu u plasmanu svoga rada, ali i komunikacije s obožavateljima. Na Instagramu je prati pola milijuna ljudi, ali smatra da je jednostavnost i autentičnost nešto što treba njegovati.

- Ja sam uvijek svoja. Glazbenica sam i čast mi je da me i Fedez prati. U današnjem vremenu nove generacije stvaraju nove poslove. Ovaj posao je jedan od njih, htjeli mi to prihvatiti ili ne. Trebamo se izražavati na svoj način i ostati ustrajni u tome. Neiskrenost ljudi prepoznaju. Inače, Hrvatska mi je predivna u ovoj verziji. Imala sam ovdje nekoliko koncerata, ali Istra me oduševila. Ove vile su predivne. Ne bih se bunila ovdje naći muža, kazala nam je Chadia.

Povezane vijesti


Podijeli: Facebook Twiter